Колку серии сте гледале/гледате

Avona Vi

Истакнат Член
15 февруари 2012
Ногу имам гледано, сеа поретко гледам телевизија

Selma

Ingenious
15 февруари 2012
Сега ми текна дека ја гледав серијата Породично благо.

MissChievous

Ingenious
17 февруари 2012
Huntington Beach, California
silence-all-i-want-to-say.tumblr.com
Ај ќе пробам да ги набројам, како ќе ми текнат, некако да ги групирам.

Целосни (повеќето симнати на лаптоп, повеќето пратени од почеток): Dexter, Entourage, Supernatural, The Vampire Diaries, The Walking Dead, Seinfeld, How I Met Your Mother, The Big Bang Theory, Friends, Lost, Sex & The City, The Sopranos, Cougar Town, Community, Dead Like Me, Go On, New Girl, Prison Breак, Arrow, Taken, Will & Grace, Everybody Loves Raymond , The Finder, The Secret Circle, Heroes, Fringe, Happy Endings, 2 Broke Girls, How To Make It In America, Hostages, The Blacklist, The Originals, The Tomorrow People, Homeland, Mad Men, Almost Human, The Killing, Brooklyn Nine-Nine, Forever, Red Band Society, Stalker, The Flash, True Detective, The Wire, Magic City, Shameless, Northern Exposure, Kingdom, Daredevil, Wayward Pines, Broad City, Weird Loners, Game Of Thrones, Sons of Anarchy, Togetherness.

Барем 50% (гледани пред се на тв): Person of Interest, The Following, American Horror Story, Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D., Orphan Black, Desperate Housewives, Breaking Bad, SCI: LV, SCI M, SCI NY, Scrubs, Frasier, Joey, The X - Files, Oz, Touch, Beverly Hills 90210, House, Private Practice, Kyle XY, The Listener, The Glades, The O.C., Skins, Two Guys, a Girl and a Pizza Place, White Collar, It's Always Sunny In Philadelphia, Without a Trace, Kitchen Confidential, Malcolm in the Middle, Married... with Children, The 70's Show, Everybody Hates Chris, The King From Queens, Cheers!, Cosby Show, Two and a Half Man, My Name is Earl, The 3rd Rock from the Sun, According to Jim, Monk, Just Shoot Me, Mad About You, Psych, Fresh Prince of Bel-Air, Baywatch, Grey's Anatomy, Charmed, Greek, Reba, Yes Dear, Dhalma and Greg, Accidentally on Purpose, Courting Alex, My Family, Coupling, Gary Unmarried, Hope & Faith, Alo alo, Becker, 8 Simple Rules, Rita Rocks, The Class, Spin City, La Femme Nikita, Out of Practice, Rules of Engagement, Samantha Who?, What About Brian, 7th Heaven, The United States of Tara, Pushing Daisies, Revolution, Alcatraz, Oz, Grimm, Misfits, Mom, Sean Saves The World, The Michael J. Fox Show, Hot in Cleveland, Manhattan Love Story, The Leftovers, Agent Carter,

Имам гледано нешто (нешто фатено на тв, по некоја епизода, максимум сезона): 24, Nip/Tuck, Futurama, The Simpsons, South Park, True Blood, The L Word, Six Feet Under, ER, The Office, Bones, Law & Order, Ally McBeal, Head Case, Lie To Me, Melrose Place, Mental, Spartacus, 30 Rock, Arrested Development, The Golden Girls, Battlestar Galactica, Star Trek, Once Upon a Time, Alias, Buffy The Vampire Slayer, Xena, Saved by the Bell, Boston Legal, Homicide, Brothers and Sister, Dr. Who, Gossip Girl, Weeds, Family Ties, Full House, Who's The Boss?, Murphy Brown, Veep, Caroline in the City, Once Upon A Time, Dr Who, The Strain.

Знам дека заборавам уште многу, ама моментално на овие можам да се сетам. Ќе си ја надополнувам листата.

Последна промена:

Dare

Староседелец
15 јули 2012
Ај ќе пробам да ги набројам, како ќе ми текнат, некако да ги групирам.

Целосни (повеќето симнати на лаптоп, повеќето пратени од почеток): Dexter, Entourage, Supernatural, The Vampire Diaries, The Walking Dead, Seifeld, Misfits, How I Met Your Mother, The Big Bang Theory, Friends, Lost, Sex & The City, The Sopranos, Cougar Town, Community, Dead Like Me, Go On, New Girl, Prison Breак, Person of Interest, 666 Park Avenue, American Horror Story, Arrow, Taken, Hung, Will & Grace, Everybody Loves Raymond, Reba, The Secret Circle, Heroes.

80/90% (гледани пред се на тв, речиси целосно): Desperate Housewives, Breaking Bad, Mad Men, SCI: LV, SCI M, SCI NY, Scrubs, Frasier, Joey, The X - Files, Oz, Touch, Beverly Hills 90210, House, The Finder, Kyle XY, The Listener, The Glades, The O.C., Skins, Two Guys, a Girl and a Pizza Place, White Collar, Northern Exposure, It's Always Sunny In Philadelphia, Without a Trace, Kitchen Confidential, Malcolm in the Middle, Married... with Children, The 70's Show, Everybody Hates Chris, The King From Queens, Cheers!, Cosby Show, Two and a Half Man, My Name is Earl, The 3rd Rock from the Sun, According to Jim, Monk, Just Shoot Me, Mad About You, Psych, Fresh Prince of Bel-Air, Baywatch, Grey's Anatomy, Charmed, Greek, Yeas Dear, Dhalma and Greg, Accidentally on Purpose, Courting Alex, Mu Family, Coupling, Gary Unmarried, Hope & Faith, Alo alo, Becker, 8 Simple Rules, Rita Rocks, The Class, Spin City, La Femme Nikita, Out of Practice, Rules of Engagement, Samantha Who?, What About Brian, 7th Heaven, The United States of Tara, Pushing Daisies.

Имам гледано нешто (нешто фатено на тв, само една или 10ина епизоди, максимум сезона): 24, Nip/Tuck, Futurama, The Simpsons, South Park, True Blood, The L Word, Six Feet Under, ER, The Wire, The Office, Bones, Law & Order, Ally McBeal, Head Case, Lie To Me, Melrose Place, Mental, Spartacus, 30 Rock, Arrested Development, The Golden Girls, Battlestar Galactica, Star Trek, Once Upon a Time, Alias, Buffy The Vampire Slayer, Xena, Saved by the Bell, Boston Legal, Homicide, Brothers and Sister, Dr. Who, Gossip Girl, Weeds, Family Ties, Full House, Who's The Boss?, Murphy Brown, Veep, 2 Broke Girls, Caroline in the City, Hot in Cleveland.

Знам дека заборавам уште многу, ама моментално на овие можам да се сетам. Ќе си ја надополнувам листата.
lol

Selma

Ingenious
15 февруари 2012
Сега за сега гледам 4 и тоа:
  1. The Vampire Diaries
  2. the big bang theory
  3. How i met your mother
  4. Game of thrones