Лично гарантирам за Фичо 750 супер дека достигнува секако 120... прав пат... 1 в кола...
Маѓијата е во тоа што за Суперашот е употребена комплетно нова брагаста, декла како кај Југо со долг навој на свеќици, дијаметарот на цилиндар(широчина за прва специјала), 8/43 однос на трансмисија и моторот се искористува максимално. Најголемата разлика, по мое, ја прави 30ката IPM карбуратор so 22ка дифузор.
И јас не верував, ама и што да веруваш кога 70% од фиќата немаат километражник.
Трабантите се одамна умрени како идеја. Старите што ги правеа од дуропласт, ги јадеа свињи (знам жив пример, не е само легенда работава
) а ги јадеше и времето и безмилосните сопственици.
Едно време барав за да купам вакво чудо, ама не најдов па се откажав. Убаво е што е сосема едноставен, а таков и ми требаше порано. Го добиваш бланко и што си ставиш - добредојдено е!
Зезанција на страна, 25 коњи не се малку ако е двотактен и лесен. За низ град - ТОП, само гласно е УПМ!!!
Слично на Вартбург.. поголемиот гласен брат. Колава е царска. Дедо ми имаше еден наглув пријател што возеше Вартбург - да излудиш од брчење во него!
@Saladin Олимпијата е зезната кола. Излезени се дури 6 модели за 6 серијски години. Тоа го нема кај никој производител. Ќе ми биде драго ако можеш да ми кажеш за каква Олимпија станува збор (година на производство, модел или билошто...).
Мене Спачекот , заедно со дијаната, ми е по хипи од бубата. 2 клипа, на V. Сега нема ни делови ни гуми за нив ни под разно. Ама ако, трајни се и онака...
Единствено со таква некоја безвеза градба остана Рено 4... ама не е така мангупско...
Маѓијата е во тоа што за Суперашот е употребена комплетно нова брагаста, декла како кај Југо со долг навој на свеќици, дијаметарот на цилиндар(широчина за прва специјала), 8/43 однос на трансмисија и моторот се искористува максимално. Најголемата разлика, по мое, ја прави 30ката IPM карбуратор so 22ка дифузор.
И јас не верував, ама и што да веруваш кога 70% од фиќата немаат километражник.

Трабантите се одамна умрени како идеја. Старите што ги правеа од дуропласт, ги јадеа свињи (знам жив пример, не е само легенда работава

Едно време барав за да купам вакво чудо, ама не најдов па се откажав. Убаво е што е сосема едноставен, а таков и ми требаше порано. Го добиваш бланко и што си ставиш - добредојдено е!

Зезанција на страна, 25 коњи не се малку ако е двотактен и лесен. За низ град - ТОП, само гласно е УПМ!!!
Слично на Вартбург.. поголемиот гласен брат. Колава е царска. Дедо ми имаше еден наглув пријател што возеше Вартбург - да излудиш од брчење во него!
@Saladin Олимпијата е зезната кола. Излезени се дури 6 модели за 6 серијски години. Тоа го нема кај никој производител. Ќе ми биде драго ако можеш да ми кажеш за каква Олимпија станува збор (година на производство, модел или билошто...).
Мене Спачекот , заедно со дијаната, ми е по хипи од бубата. 2 клипа, на V. Сега нема ни делови ни гуми за нив ни под разно. Ама ако, трајни се и онака...

Единствено со таква некоја безвеза градба остана Рено 4... ама не е така мангупско...