Олдтајмери

Anakin

Истакнат Член
23 август 2012
869
977
203
Ау обожавам, како би си купила една бубица само за мене....


kaefer0864.JPG
 

МалиСашко

Истакнат Член
12 јануари 2014
466
347
173
31
домче
Темата која ми го потполнува секој ден од животот и ми го прави двојно посреќен. На 14 години почнав да возам и од тогаш претежно циљам кон „каначки“.
На секого кога ќе му спомнеш олдтајмер му текнува на стара америчка кола... Баталете бре луѓе... имаме такви возила кои секој од нас може да си ги дозволи... -Застава 1300 -фиатот - триста. Имав вакво возило, страшно очувано. Чудо од кола, многу пространо и стегнато, но страдаат прагови, носачи предни, јабучиците се специфични и многу корозира во багажникот. Не троши колку што прикажуваат, колку една просечна буба ама е сбетлосни години пред неа.
-Лада 1500 SL -гадно моќна кола... како само трга во трета на угорници. Има прекрасна дискретна предница со дупли фарови...
1230236066_autowp.ru_lada_1500_sl_5.jpg

-Фиат 850 купе - многу слатко малечко количе со специфичен мотор со уникатен начин на работа. Преуредено фиќо, многу добар дизајн, екстра одржување... + и многу шармантно
Fiat_850_Sport_Coupe_2012-07-15_14-58-57.JPG


-Фиат 125п - пезетка... пезејац... исто како тристач но многу поквалитетна и пофино сработена. Заштитено од болестите на тристачот, но го газат години многу..

-Рено 4 ТЛ - економично, стабилно возилце, фин француски дизајн, поволна цена... за да биде топ му фалат добри фелни со шпици и двобојна фарба.
и мојата омилена... Шкода 110R - ерка, спорт, 110ка... билокако.... Купе верзија од вечната Шкода 100/110. Малку повисока потрошувачка од седанот и појак мотор, но ненормално брза и истрајна. Некои мои пријатели ми кажуваа за брзини до 180 на час без но којзнае дали да верувам...
Верувале или не... од ко возам немам видено кола што подобро совладува непристапен терен од Шкода 100/110...
skoda-110r-12.jpg


Туку, да не полемизирам многу... ќе докажам друг пат...
 

Outrider

A Witty Cat
Член на администрација
23 мај 2013
5,405
5,905
1,683
Disco
Темата која ми го потполнува секој ден од животот и ми го прави двојно посреќен. На 14 години почнав да возам и од тогаш претежно циљам кон „каначки“.
На секого кога ќе му спомнеш олдтајмер му текнува на стара америчка кола... Баталете бре луѓе... имаме такви возила кои секој од нас може да си ги дозволи... -Застава 1300 -фиатот - триста. Имав вакво возило, страшно очувано. Чудо од кола, многу пространо и стегнато, но страдаат прагови, носачи предни, јабучиците се специфични и многу корозира во багажникот. Не троши колку што прикажуваат, колку една просечна буба ама е сбетлосни години пред неа.
-Лада 1500 SL -гадно моќна кола... како само трга во трета на угорници. Има прекрасна дискретна предница со дупли фарови...
1230236066_autowp.ru_lada_1500_sl_5.jpg

-Фиат 850 купе - многу слатко малечко количе со специфичен мотор со уникатен начин на работа. Преуредено фиќо, многу добар дизајн, екстра одржување... + и многу шармантно
Fiat_850_Sport_Coupe_2012-07-15_14-58-57.JPG


-Фиат 125п - пезетка... пезејац... исто како тристач но многу поквалитетна и пофино сработена. Заштитено од болестите на тристачот, но го газат години многу..

-Рено 4 ТЛ - економично, стабилно возилце, фин француски дизајн, поволна цена... за да биде топ му фалат добри фелни со шпици и двобојна фарба.
и мојата омилена... Шкода 110R - ерка, спорт, 110ка... билокако.... Купе верзија од вечната Шкода 100/110. Малку повисока потрошувачка од седанот и појак мотор, но ненормално брза и истрајна. Некои мои пријатели ми кажуваа за брзини до 180 на час без но којзнае дали да верувам...
Верувале или не... од ко возам немам видено кола што подобро совладува непристапен терен од Шкода 100/110...
skoda-110r-12.jpg


Туку, да не полемизирам многу... ќе докажам друг пат...

Ладата моќна кола?! Во споредба со Москвич или некоја друга руско-советска конзерва можеби. Инаку се работи за бледа копија или лиценца на Фиат од 60`-те која и после половина век е гордост на руската авто-индустрија. Имаше еден познаник такво чудо, троши ужасно и има амортизација исто како и бетонски блок.
 
  • Ми се допаѓа
Реакции: МалиСашко

МалиСашко

Истакнат Член
12 јануари 2014
466
347
173
31
домче
Па сега... правиме муабет за стари коли..... Да се објаснуваме како влечи Шевролет Импала е малце глупо пошто скоро ниеден од нас нема ни видено во живо, а камо ли возено!

Има различни Лади... кубикажата се движи од 1200 за стандард па до 1500 за Specia / SL (или чаршијски кажано „специјалката“) со 75 коњи. Колата од конкретниов случај. Ривата или 1200 не влегуваат во категорија, но SL има голема влечна снага... тоа е чудо нешто како трга во 3та по угорници... Колата вози како на удолно - така на угорно. Единствена мана и што тежиштето и е напред а погонот назад и малку тешко излегува на угорен лош терен ако е празна.
Троши... да троши... Се работи за кола со двогрли карбуратор, платинско палење и пренос со кардан. 15 литри бензин во градски режим СЕКАКО!
Е сега, за да трга треба да биде со фабричките компоненти на неа, а не да ставиш плин, заставин карбуратор едногрли... и оп... колата не трга... Епа нема да трга!
 
  • Ми се допаѓа
Реакции: Outrider

Outrider

A Witty Cat
Член на администрација
23 мај 2013
5,405
5,905
1,683
Disco
Па сега... правиме муабет за стари коли..... Да се објаснуваме како влечи Шевролет Импала е малце глупо пошто скоро ниеден од нас нема ни видено во живо, а камо ли возено!

Има различни Лади... кубикажата се движи од 1200 за стандард па до 1500 за Specia / SL (или чаршијски кажано „специјалката“) со 75 коњи. Колата од конкретниов случај. Ривата или 1200 не влегуваат во категорија, но SL има голема влечна снага... тоа е чудо нешто како трга во 3та по угорници... Колата вози како на удолно - така на угорно. Единствена мана и што тежиштето и е напред а погонот назад и малку тешко излегува на угорен лош терен ако е празна.
Троши... да троши... Се работи за кола со двогрли карбуратор, платинско палење и пренос со кардан. 15 литри бензин во градски режим СЕКАКО!
Е сега, за да трга треба да биде со фабричките компоненти на неа, а не да ставиш плин, заставин карбуратор едногрли... и оп... колата не трга... Епа нема да трга!

Кардан?! Чекај не е тоа една шипка шо служи за да ја пренеси влечната сила на задниот погон?
Kinda 1909 technology :D Не сум сигурен дали руската копија на фиат може да фигурира како олдтајмер, тристачот има повеќе шанси. Плус ружна е бе друже...

Имам видено неколку примероци како од постот на @Saladin погоре т.е. Ситроен ДС или жаба/ајкула/деголка. Обично се зомбифицирани во некој двор или служат како собиралишта за стаорци, но во Ск и Ох имам забележано и солидно зачувани примероци.
Еве еден примерок од Ох, лани.

123456.jpg

За вожња си во право,слаби шанси, единствен начин е со нож во рацете и со злобен поглед во очите да го приморам власникот (кој и да е) да ми даи да свртам еден круг.:kafe (Аутрајдер, фантази мод)
 
  • Ми се допаѓа
Реакции: Saladin

МалиСашко

Истакнат Член
12 јануари 2014
466
347
173
31
домче
Да да ... тоа е карданот..... Само шо порано бил израз на социјални кругови, а не само една обична осовина.
Сите стари коли со кардан трошат ко локомотиви и имаат некаде 10тина коњи што му се губат во преносот. Ист случај и со 125p , со Тристач, со Волги и слични каначки...

Вкус е во прашање. По мое, Специјал е многу попријатна од Фиатот и од сите други Лади. Таа е таа што е класата меѓу нив, и своевремено била најскапата. Едно време барав да купам, ама нема тешко до добар примерок.
И ладата всушност не носи иста конструкција и подвозје со фиат. Има модел 1200с што е потполна копија на Фиат 124, ама тие се приказна за себе.
lada__1500_1980_3_lgw.jpg



За Ајкулата се водат борби. Колата е пред своето време. Страда хидрауликата ненормално, а сите што имаат делови се алчни за пари до тука бидува...
Сепак, јас мислам дека пристаниште на олдтајмерите е Битола. Таму ако не најдеш олдтајмер каков сакаш, никаде не најдуваш...
 
  • Ми се допаѓа
Реакции: Outrider