Системот казна/награда е одлична педагошка мерка но еве да речеме тоа води кон условување на работите и градење на личноста како одличен логичар, наместо да има и голема спонтаност во работите.
Има и втор проблем - што ако како помало детенце не примениш ништо од горенаведеново а да речеме кога детето ќе наполни 10 години, се обидеш да му ја одзедеш играчката?
Епилогот е неизбежен - вриштење кршење ствари по дома, дури и самото дете може да му падне идеја да те условува и манипулира тебе. Во стилот, учење кампањски за добивање на соодветната награда наместо учење за себе.
е сега ја претера со реакции Што би било ако би било...
Системот на награда и казна нема да го применуваш на 10 години од првата беља, во самата психа на дете ќе му се вгради дека за добри дела добива Награда за лоши добива казна.
Тоа впрочем го имаш и во администрацијата добриот работник добива се повеќе и повеќе стимулации (повисока плата, унапредување и слично)
Лошиот работник добива(казни, дисциплиснки престап/неуредност, или на крај отказ ) значи и те како овај систем функционира и два резултати.
Наједноставен пример сигурно во живот си се тепал . како мал на школо, или било каде.. е сега кога дошло до тепачка сигурно не си останал рамнодушен не удари од боксови или клоци пак си вратил што е нормално.
А замисли како превентива да биде зборот пред тепањето.
Сигурно би се куртулил од несакани физички повреди.