Филмски клуб

Harvie

Староседелец
8 декември 2014
83
59
1,018
Да, Nature is the satan's church...и самата природа на жената е зла (иако не се сложувам), т.е. природата е крива што е жената зла...лажна (со лажно лице, лажни бутини итн.)...и заради таа лажна “природа“ човекот како терапевт не забележал ништо ненормално кај нејзе, се’ до кобниот момент кој беше тригер (прекидач) за нејзината состојба...
А ме интересира како ги протолкува трите просјаци (освен што беа жалост, болка и очај) во контекст на паралелата со Библијата?
Морам да признаам дека малку гуглав за нив, но се уште не ми е јасно која е симболистичката поврзаност на конкретното животно со конкретната состојба. На пример - јас гавранот повеќе го сметам за симбол на некои други работи отколку тоа што Триер му припишал, но нејсе.
Инаку, не можам а да не помислам на поврзаноста на трите просјаци со светото тројство, т.е. со Бог. Во таа линија, мислев дека подобро би било кога би го поделил филмот на 3 дела, а не на 4, како што е (или 6 заедно со прологот и епилогот), но баш поради тоа сметам дека можеби ова е само моја халуцинација, може на Триер воопшто не му ни текнала.

Инаку, освен споредбите со Тарковски на кого и му го посветил филмот, не можев а да не се потсетам и на Seventh Seal на Бергман. Не знам зошто, но атмосферата беше идентична и во двата.
 
  • Ми се допаѓа
Реакции: MoonFairy

MoonFairy

Староседелец
28 септември 2012
1,335
1,964
1,133
Светото тројство ...не би рекла...некако чуден ми е изборот на животни...
Гавран?
Лисица?
Срна...на која од задницата и’ виси глава од срнчето кое е во фаза на породување?!
Можеби свето тројство на вештерлакот...како што го нарече...зашто во секој случај нема ништо добро поврзано со Сатаната...наместо хармонија, мир и слично, тука има жалост, болка и очај...типично за нешто ѓаолско :zelen
 

Outrider

A Witty Cat
Член на администрација
23 мај 2013
5,405
5,905
1,683
Disco
@LittleButterfly покажува секташки склоности, i knew it :zelen

Прв гледан филм ми е овој од Фон Трир, онака имав чуено за ликот ама немав гледано ништо досега...
Изгледа имал за цел нешто артси ова она авторско остварување ама испадна слешер муви со неговите потсвесни кошмари за кастрација на сцена или поверојатно само со атеншн хоринг, да се шокира граѓанството.
Шокот на губење дете е несомнено еден од најголемите за една мајка, но незнам дали историјата памети жена која после таков трагичен чин се претворила во Мајкл Маерс и тргнала да го кастрира сопругот. Јес да болката мора да најде вентил ама ептен траљаво сето ова, му ги смачкува тестисите со цепеница овој не пушта ни глас па после тоа веднаш му се дига (facepalm):rofl и оваа `рачно` го работи со епилог - ејакулација на крв. Мора да бил медицински феномен или пак постоела сцена кога лапа амфети и шиба лидокаин во бедрата пред жена му да го измачува. Таква сцена очигледно не постоела така да .... ма немој.
Крајот со јуришот на жени во кои влегол ѓаолот е само бедна копија на славната сцена од Монти Пајтон `Смислол на животот` каде куп жени со големи гради бркаат еден чиновник и тој паѓа во провалија, точно во ископан гроб (нели, од дупка бега во дупка паѓа, симболика лол(smoke)) на плажата каде англикански поп веќе спремен за погреб почнува некоја литанија ashes to ashes. Тоа е финиш, ова од Трир беше `старо купуем`.

Глумата ок, ружњикав пар со примеси на логораши, Дефо нормално легенда, а таа сопругата не ми е позната.
Фотографија ок, сценариото ужас, недоречено и неповрзано нешто за злото и жената, природата и жената и злото, природата и......... (facepalm)

Требаше да има посвета за тој Тарковски на почеток, еднаш даваа филм од него кој помогна во борбата со несоницата таа вечер, нешто советски авангарди а-у, не земајте деца апчиња за спиење пуштете си филмови од скандинавска или советска кинематографија...
 
  • Ми се допаѓа
Реакции: MoonFairy and BlackTulip

Harvie

Староседелец
8 декември 2014
83
59
1,018
@LittleButterfly покажува секташки склоности, i knew it :zelen

Прв гледан филм ми е овој од Фон Трир, онака имав чуено за ликот ама немав гледано ништо досега...
Изгледа имал за цел нешто артси ова она авторско остварување ама испадна слешер муви со неговите потсвесни кошмари за кастрација на сцена или поверојатно само со атеншн хоринг, да се шокира граѓанството.
Шокот на губење дете е несомнено еден од најголемите за една мајка, но незнам дали историјата памети жена која после таков трагичен чин се претворила во Мајкл Маерс и тргнала да го кастрира сопругот. Јес да болката мора да најде вентил ама ептен траљаво сето ова, му ги смачкува тестисите со цепеница овој не пушта ни глас па после тоа веднаш му се дига (facepalm):rofl и оваа `рачно` го работи со епилог - ејакулација на крв. Мора да бил медицински феномен или пак постоела сцена кога лапа амфети и шиба лидокаин во бедрата пред жена му да го измачува. Таква сцена очигледно не постоела така да .... ма немој.
Крајот со јуришот на жени во кои влегол ѓаолот е само бедна копија на славната сцена од Монти Пајтон `Смислол на животот` каде куп жени со големи гради бркаат еден чиновник и тој паѓа во провалија, точно во ископан гроб (нели, од дупка бега во дупка паѓа, симболика лол(smoke)) на плажата каде англикански поп веќе спремен за погреб почнува некоја литанија ashes to ashes. Тоа е финиш, ова од Трир беше `старо купуем`.

Глумата ок, ружњикав пар со примеси на логораши, Дефо нормално легенда, а таа сопругата не ми е позната.
Фотографија ок, сценариото ужас, недоречено и неповрзано нешто за злото и жената, природата и жената и злото, природата и......... (facepalm)

Требаше да има посвета за тој Тарковски на почеток, еднаш даваа филм од него кој помогна во борбата со несоницата таа вечер, нешто советски авангарди а-у, не земајте деца апчиња за спиење пуштете си филмови од скандинавска или советска кинематографија...
Аууу, колку не се сложувам со тебе за ова. Само немам многу време сега да елаборирам, посао чека. :p Инаку, јас сум вљубен во скандинавската кинематографија .Годинава дури и посетував онлајн курс за неа за кој имам и Certificate of achievement од Универзитетот во Копенхаген на кој сум особено горд.

Филмов не е само христијанска алегорија, туку и прв дел од „трилогијата“ за депресијата (втор дел - Melancholia и трет - Nymphomaniac) со која всушност го опишува и сопствениот живот, зошто реков - страда од депресија за чие лечење дури бил и во институција за ментално здравје. Инаку, он е основоположник на „Догма филмот“ од кој не се забележуваат многу елементи тука затоа што е веќе заборавено движење, но движење кое донело огромна промена во светската кинематографија. Можеби само shaky камерата за време на сонот...

Ај, друг пат - повеќе. ;)
 

Outrider

A Witty Cat
Член на администрација
23 мај 2013
5,405
5,905
1,683
Disco
Аууу, колку не се сложувам со тебе за ова. Само немам многу време сега да елаборирам, посао чека. :p Инаку, јас сум вљубен во скандинавската кинематографија .Годинава дури и посетував онлајн курс за неа за кој имам и Certificate of achievement од Универзитетот во Копенхаген на кој сум особено горд.

Филмов не е само христијанска алегорија, туку и прв дел од „трилогијата“ за депресијата (втор дел - Melancholia и трет - Nymphomaniac) со која всушност го опишува и сопствениот живот, зошто реков - страда од депресија за чие лечење дури бил и во институција за ментално здравје. Инаку, он е основоположник на „Догма филмот“ од кој не се забележуваат многу елементи тука затоа што е веќе заборавено движење, но движење кое донело огромна промена во светската кинематографија. Можеби само shaky камерата за време на сонот...

Ај, друг пат - повеќе. ;)

Не сум толку запознаен со скандинавската кинематографија освен рандом филмови на Бергман и некои слични дански или норвешки филмчиња кои ми оставиле приспивен впечаток. Ок, оној со драгон тату беше комерцијала ама прилично успешен. Очигледно Бергман извршил големо влијание на скандинавските филмаџии но тука веќе се работи за вкусови за кои наспроти популарната изрека - е добро да се расправа бидејќи вкусовите се дел од мозаикот кој ја сочинува една личност. Мојата перцепција сепак е подложна да очекува каква таква динамика во филм, средено сценарио со што помалку дупки (влијание од британските филмови:kafe) покрај глумата и фотографијата кои се основа. Режисерскиот печат е само дополнителен плус во целината.

Не можам да ја препознаам христијанската алегорија, посебно не околу Адам и Ева бидејќи тие фино си живееле во рајот се додека Бог со превара не ги исфрлил од таму а подоцна се плоделе и множеле и станале старозаветни промотори на инцест. Во филмот немаше инцестни алегории, немаше ништо кое може да се препознае како првобитен грев кој немал врска со секс туку со можноста за спознавање на добро и зло.

Друго е самата изведба на филмот, нелогичностите како во многу хорори, споменатиот Мајкл Маерс кој е спор, тром дебил со маска и никогаш не трча а секогаш успева да ги стигне жртвите кои трчаат и бегаат наоколу, мислам ок suspense of disbelief може да се протне некој пропуст ама не 5 или 10 пропусти кои повеќе одговараат на динамика на цртан филм отколку на сериозен игран филм.
 

Altaïr

Shinigami
23 јули 2012
5,855
2,674
1,683
Han Wavel
За Тарантино викаа ако не бил режисер ќе бил сериски убиец, а Триер што ќе бил? Какви луди сцени имаше :eek:
Таа сцената со сексот што ја зборувате беше нешто најлудо што сум видел, на здрав човек тоа нема да му текне. :)
Не викам дека е лош филмот, добар беше само што додека го гледавме не јадевме ништо, пробавме ама опасно беше и престанавме. И сцената со лисицата, dafuq :eek како и да е добар филм, не можам да кажам многу добар заради лудиот ум на режисерот. :)
 

Harvie

Староседелец
8 декември 2014
83
59
1,018
Не сум толку запознаен со скандинавската кинематографија освен рандом филмови на Бергман и некои слични дански или норвешки филмчиња кои ми оставиле приспивен впечаток. Ок, оној со драгон тату беше комерцијала ама прилично успешен. Очигледно Бергман извршил големо влијание на скандинавските филмаџии но тука веќе се работи за вкусови за кои наспроти популарната изрека - е добро да се расправа бидејќи вкусовите се дел од мозаикот кој ја сочинува една личност. Мојата перцепција сепак е подложна да очекува каква таква динамика во филм, средено сценарио со што помалку дупки (влијание од британските филмови:kafe) покрај глумата и фотографијата кои се основа. Режисерскиот печат е само дополнителен плус во целината.

Не можам да ја препознаам христијанската алегорија, посебно не околу Адам и Ева бидејќи тие фино си живееле во рајот се додека Бог со превара не ги исфрлил од таму а подоцна се плоделе и множеле и станале старозаветни промотори на инцест. Во филмот немаше инцестни алегории, немаше ништо кое може да се препознае како првобитен грев кој немал врска со секс туку со можноста за спознавање на добро и зло.

Друго е самата изведба на филмот, нелогичностите како во многу хорори, споменатиот Мајкл Маерс кој е спор, тром дебил со маска и никогаш не трча а секогаш успева да ги стигне жртвите кои трчаат и бегаат наоколу, мислам ок suspense of disbelief може да се протне некој пропуст ама не 5 или 10 пропусти кои повеќе одговараат на динамика на цртан филм отколку на сериозен игран филм.
Не е Бергман тој кој извршил најголемо влијание врз скандинавските филммејкери, туку постар режисер кој влијаел и врз Бергман: станува збор за Карл Теодор Драјер, еден од најзначајните ликови не само во скандинавската, туку и во светската кинематографија. Цел еден Догвил на Триер, на пример е еден вид реплика (пресликување) не само на сценографијата туку и на темите и ликовите од филмовите на Драјер.
Но и покрај влијанието на Драјер (теми, ликови, сценографија), Бергман (ликови) и Тарковски (камера, теми), Фон Триер има нешто свое по кое е специфичен и поразличен од неговите учители: целта на неговите филмови не е да раскаже некакво дејство, туку да прикаже состојба. Оттаму и недостатокот на динамика за кој зборуваш. Но тоа нималку не ја намалува вредноста на некој филм, според мое мислење.

Е сега, конкретно за Антихрист: ни мене не ми е најомилен, од проста причина што сметам дека Триер тука претерал со несуптилности! На моменти дури и се грозиш, како кога се обидував да го гледам Saw. Одтаму и мојата оценка која сум му ја дал е 6/10.

Христијанската алегорија (Адам и Ева) е само едно од толкувањата на Антихрист. Има и такви кои одат по стапките на Фројд и велат дека сите тројца ликови од филмот се дел од едно битие: Ларс фон Триер. Имено: Тој бил рационалниот дел од неговото его, Таа била несвесното, нагонското, инстинктивното во него, а Ник бил детето во Ларс кое умрело кога него го зафатила депресијата. Можеби има логика во ова, но јас сум лаик по психологија, па така не би знаел да елаборирам повеќе од ова.

Паралелата со Адам и Ева е неоспорна, btw. Таа прави грев како Ева со јаболкото со тоа што не го спречува синот да го отвори прозорот, иако го виде додека имаа секс. Заради тој грев понатаму е казнета со страдање. Тоа примордијално зло кое жената го носи во својот бит го разбудува и злото кај мажот, па и тој на крајот станува грешен (Адам каснува од јаболкото, овде Тој ја убива Таа). Понатаму - местото во кое престојуваат се вика Идн (Eden) исто како рајската градина на Адам и Ева, итн.

Бидејќи рече дека ова ти е прв филм на Триер, ти препорачувам да го гледаш Dogville. Почуден филм од тој ако гледаш во животот, јас ќе се откажам од гледање филмови. ;) А истовремено е прекрасен!
 

Loyal

Нов член
6 октомври 2014
16
6
3
32
Еве и јас конечно го догледав вчера па до денес си ги расчистував мислите и размислував што да пишам.
За мој вкус беше многу брутален морам да признаам, иако одличен. Глумците морам да признаам одлични, нивната глума беше дефинитивно убедлива.
Иако немаше некое deep значење за мене, мислам дека од филмов можат многу интерпретации да се извадат.

Освен тоа што беше too much за мене, ,ми се допадна како се развиваше целиот филм. Посебно кога се нагласува нејзиниот нарцизам што дури го обвинува и сопственото дете за занемарување. И кога го осакати својот маж, очигледно тој е единствениот начин за да ги задржи мажите до себе.

Крајот на филмот можеби беше малку чуден. Нели тој преживува без Ева. И потоа повторно имаме црно-бела слика и спокојство додека јаде и ужива и се смее. И одеднаш гледа парада на жени како одат на некој собир. Не го сватив тој дел..
 

MissChievous

Ingenious
17 февруари 2012
5,085
7,019
1,683
Huntington Beach, California
silence-all-i-want-to-say.tumblr.com
Да бидам искрена, мене не ми се допадна баш нешто филмот. Иако ако размислиш подлабоко, има смисла сето тоа погоре што сте го напишале. Но приказна како приказна, толку реално прикажана, не ми се допадна. На моменти ми беше дури и одвратна. Иако и тоа е дел од чувствата кој еден филм треба да ги побуди понекогаш, едноставно не ми се допадна. Not my cup of tea. Единствено нешто што би го пофалила е режисерот, односно начинот на кој ја пренесува приказната. Има уметничка жичка, не е типичен филм.
 
  • Ми се допаѓа
Реакции: Outrider, Loyal and Harvie

Harvie

Староседелец
8 декември 2014
83
59
1,018
Да бидам искрена, мене не ми се допадна баш нешто филмот. Иако ако размислиш подлабоко, има смисла сето тоа погоре што сте го напишале. Но приказна како приказна, толку реално прикажана, не ми се допадна. На моменти ми беше дури и одвратна. Иако и тоа е дел од чувствата кој еден филм треба да ги побуди понекогаш, едноставно не ми се допадна. Not my cup of tea. Единствено нешто што би го пофалила е режисерот, односно начинот на кој ја пренесува приказната. Има уметничка жичка, не е типичен филм.
Тоа е тоа што го зборував погоре: филмот нема за цел да раскаже приказна, односно да прикаже дејство, туку да претстави некаква состојба. Како и сите филмови на Триер.
 
  • Ми се допаѓа
Реакции: Loyal