Фон Триер непосредно пред снимањето на филмот бил во ментална институција каде се лекувал од депресија. Затоа и секогаш кога во негов филм има нешто морбидно, му „замеруваат“ дека не си ги зел антидепресивите.
Инаку, целиот филм е алегорија и паралела на библискиот мит за Адам и Ева, овде персонифицирани во ликовите на Тој и Таа. Дури и местото каде им е колибата се вика Идн (Eden), како рајската градина во која живееле Адам и Ева. Имаат секс и понатаму заради Таа, која исто како Ева - згрешила и сега заради жената и мажите патат (мошне антифеминистички звучи, но така е). Она виде дека детето го отвара прозорецот додека имаа секс во почетната сцена и не направи ништо да го спречи, со што направи грев исто како Ева со јаболкото. Поентата е да ја прикаже злата природа на човекот, особено на жената. Нели "Nature is the satan's church", а Тој за време на хипнозата ја тераше да се претопи со природата, односно да стане и Таа зелена. Понатаму, примери за тоа има многу низ филмот: Таа му ги облекувала цело време чевлите наопаку на Ник со што предизвикала деформитет на стапалата кај него, што се покажа при аутопсијата, иако не било поврзано со смртта. Исто така, додека пишувала за својата теза за геноцидот врз жените од средниот век од страна на црквата која ги спалувала на клада обвинетите за witchcraft (не знам како ова би било на македонски: вештерлак?
), наместо да биде критички настроена, таа ја оправдува црквата со тезата дека жената е навистина по природа грешна и треба да биде казнета. Исто така, и додека имаат секс го моли маж и да ја казнува, да ја повредува. Преку своето зло таа го ослободи и злото кај него кој потоа и ја казни на истиот начин на кој црквата од средниот век ги казнувала жените (иако Таа не беше веќе жива при спалувањето).