интелигентен момак си ти па ќе сфатиш.
Надвор врне како лудо, 24 часа не престанува. Стража е сериозна планина, таму врне уште бетер. Солта има ефект до -5 степени а ваму е бајаги пониско. Тоа од ааспект на метеорологија. Од аспект на патнички возила нема никаков проблем, проодно е и безбедно за со зимски гуми, патем исчистено. Од аспект на товарни возила се комплицира ситуацијата малце. Прво, товарно возило тежи до 40 тона, тоа е сериозна тежина која мора да ја компензираат погонските тркала. и покрај тоа што има двојни тркала на оската, камиод од 40 тона шлајфува и летно време на мокро а камо ли зимно време на снег и натапкан мраз кој ни сол и рало не го копа. Понатаму приколките на шлеперите имаат поголема аголна брзина и на лизгаво далеку повеќе дрифтаат по остри кривини. И на крајот разните полиси за осигурување на товар важат само при различни временски услови. кога ќе направиш cost/benefit анализа подобро е да нема промет со тешки товарни возила при такви услови отколку да има. И на крајот од логистички аспект, јебига, тоа е тоа, Македонија. Но не е така страшна состојбата бидејќи во вакви услови на германски аутобан имаш исти услови. Пред кратко време се вратив од чешка по снежни услови целиот пат. На крај краева, држава до 40% од БДП у сива економија, 35% невработеност, традиционално негативен трговски биланс, 25% од популацијата е рак на рана, те јебе Србија, те јебе Бугарија, те јебе грција, те јебе Албанија, те јебе Европа, Америка, Русија и кој уште не. Луѓе се движат по лизгалишта без сличуги, паѓаат и кршат екстремитети, некој си планински премин за тешки товарни возила (пази не сите товарни возила, нема да возиш шлепер од 40 тона, ќе возиш 4 пати камионче со интегрирана оска од по 10 тона) не е баш приоритет да тропшиме десетнаесе милиони долари на чистење за две недели. Ќе се стопи ебаго.
Чуму толку потресувања? малце кроце.