1. Еј...супер што го посетуваш Црнобело форумот. Слободно регистрирај се и приклучи ни се во дискусиите!

Проблеми со нос

Дискусија во форумот 'Општи здравствени проблеми - прашања и одговори' започната од MissChievous, 11 јануари 2015.

  1. diva orhideja

    diva orhideja Член со 30 казнени поени

    Зачленет на:
    26 февруари 2014
    Мислења:
    2,220
    Допаѓања:
    1,746
    Можеби ќе треба да си појдеш на лекар, можеби и некој антибиотик да ти дадат...некогаш е подобро побрзо да спречиш и да се излечиш отколку да се влечкаш со болеста па да закачиш нешто друго.
     
  2. escape

    escape Староседелец

    Зачленет на:
    20 октомври 2012
    Мислења:
    2,195
    Допаѓања:
    2,266
    Па се мислев денес да одам ама за уво нос и грло само т.е да земам упат за таму но да не земам антибиотик оти ако земам уште толку ќе се разболам секогаш ми станува полошо кога пијам антибиотик ама не можев да отидам не ми беше добро.
     
  3. diva orhideja

    diva orhideja Член со 30 казнени поени

    Зачленет на:
    26 февруари 2014
    Мислења:
    2,220
    Допаѓања:
    1,746
    како може да ти биде полошо, може само подобро:confused:
     
  4. escape

    escape Староседелец

    Зачленет на:
    20 октомври 2012
    Мислења:
    2,195
    Допаѓања:
    2,266
    Не знам ни јас но многу пати ми се случувало кога земам антибиотик уште толку да се разболам
     
  5. violetmoon

    violetmoon Модератор
    Член на администрација

    Зачленет на:
    11 декември 2012
    Мислења:
    2,621
    Допаѓања:
    5,696
    Може си имала вирусна инфекција,тогаш антибиотикот не делува на неа и неговото користење може само дополнително да доведе до пад на имунитетот.
    А си пробала ли за настинката и носот риностоп таблети?
     
    На escape му/ѝ се допаѓа ова.
  6. Јанасум

    Јанасум Нов член

    Зачленет на:
    16 јули 2016
    Мислења:
    21
    Допаѓања:
    10
    Темата е,проблеми со носот.
    Во последно време,ушите страшно ме болат.Отидов на приватно ОРЛ и ми рече дека проблемот не е во ушите,него во носот.
    Ми даде терапија,апчиња за алергија аериус,спреј за нос аква марис.Еден период се смири ситуацијата,но болките се вратија.
    Се отрув со таблети за болка....:(
     

Сподели: