Е сега не е баш случај на дете со посебни потреби али нешто слично е.
Бевме седмо или осмо одделение, имавме во клас дете што не знаеше да пишува (то ест знаеше по нешто ама не онака како нас останатите- во тоа време немавме некои книги па професорите не тераа да пишуваме рачно, брзаа многу за да има време се да напишиме и сега кога ќе се сетам многу ретко ни ја раскажуваа лекцијата, уствари само ни читаа од тетратката ние пишуваме и така после испрашувања, се прашувам сеа зошто земале пари кога само си читале али небитно). На пример ние ако пишиме две страни, тој одвај половина страна напишал. Имавме една професорка која отворено го исмејаваше детето, жената беше толку одвратна, до ден денес сеуште не можам да ја поднесам, дури и кога ќе ја видам некаде косата ми се крева. Значеше (то ест сеуште значи) за една кобајаги од најстрогите, али вистината беше дека беше продадена душа. На богатите деца нон-стоп им попушташе, додека на оние посиромашните имавме една школска која стварно многу се трудеше и многу учеше, и оваа кравата нон стоп и викаше као 'учиш на памет. Ај објасни ова, ај тоа ај тоа' и секогаш ја испрашуваше најмногу од сите нас, обожаваше да ја цеде за на крај да и ставе помала оценка зошто 'учела на памет' а она не го сакала тоа, што благе везе си немаше.
Да се вратам на темата, обожаваше да го исмејава детето и нон-стоп го задеваше за нешто. Деца како деца, почнуваа да се смеат на нејзините навреди, детето само бледо ја гледаше и мислам дека се плашеше од неа. Како да им даваше сила тоа што она го навредува, па кога може професорката можеме и ние. Еднаш дури и рече: Ќе го натерам да ја повторува годината, ако ништо друго да го научам да пишува (проследено со одвратна Круела Де Вил смеа).
До толку беше злобна, што еднаш ме прати по креда (канцеларијата беше на другиот крај од училиштето што ми требаа едни добри можда 5 минути за да се вратам назад) и глупачата почнала да ми чепка низ ташната, ми ја извадила тетратката (да, ми се дешаваше во една тетратка да пишувам по повеќе предмети, али мислам дека секој ученик има бар по една таква тетратка и не гледам ништо лошо во тоа) и почнала да зборува за мене, каков ученик сум бил јас, каков човек ќе сум станел, бивало ли се во една тетратка и плус уште некои работи кои нема да и ги опростам.
Така да, вистината е дека ретко кој наставник добро би се однесувал со ученици со посебни потреби. Моите наставници во главно сите нас не сакаа да ни помогнат да научиме, ако прашаш нешто ти вика Како може тоа да не ти е јасно? Така да, ако со нас се однесуваат така, не им е гајле дали другиве деца научиле да пишуваат или не.
Еднаш наставничката по македонски ни ја прочита наглас писмената на детето спомнато погоре, за нели и ние да се изнасмееме.
Ретки се тие наставници неисфустрирани, да сакаат да помогнат, да те прашат ако имаш некој проблем, да не им е до оговарање и исмејување.
А да, последно нешто. Од цело основно најголема огорченост имам кон педагогот што ни беше. Замислите ја најдебелата, најгрозната, најнамрштената фаца, со најцрни заби, како излезена од хорор филм, што едвај се движе. Е не однесоа кај таква пошто имавме мала тепачка во одделението. Бевме четворица, не викаше еден по еден у канцеларија. Јас бев последен, влегувам и почна да ми поставува некои чудни прашања. Допревме до тоа да ме прашува дали моите се разведувале и почна да ми се дере зошто ја сакам мајка ми повеќе. Извини, нема ти да ми кажиш кој повеќе да сакам?! Памтам дека ми беше толку тешко што се расплакав, а она продолжи да се дере и ми викаше: Престани да се лигавиш!
Епа кога таков педагог имаш, можиш да замислиш какви беа останатите вработени во училиштето.
Заклучок: се е дива лига. Бидите благодарни ако професорите ги игнорират децата со посебни потреби. Според мене тоа е подобро од нивно исмејување и покажување со прст. Сите имаме некои недостатоци, наместо да се потрудиме да си помогниме, се вадат тие маани на виделина како врела шлаканица на образ. Тие се само деца. Замислите какви стресови доживуваат, колку тоа влијае врз нивната самодоверба.
Имаше еден цитат, не ми текнува од кој е ама нешто беше вака:
Децата имаат стресови како старите. Секој ден се соочуваат со предизвици на училиште, од тоа дали ќе бидиш прифатен во 'популарното' друштво, до тоа дали наставниците или професорите ќе ти бидат искомплексирани срања што едвај чекат да се издушат врз некој.
Детството има огромен удел во тоа каква личност ќе станиш понатаму во животот.
Бевме седмо или осмо одделение, имавме во клас дете што не знаеше да пишува (то ест знаеше по нешто ама не онака како нас останатите- во тоа време немавме некои книги па професорите не тераа да пишуваме рачно, брзаа многу за да има време се да напишиме и сега кога ќе се сетам многу ретко ни ја раскажуваа лекцијата, уствари само ни читаа од тетратката ние пишуваме и така после испрашувања, се прашувам сеа зошто земале пари кога само си читале али небитно). На пример ние ако пишиме две страни, тој одвај половина страна напишал. Имавме една професорка која отворено го исмејаваше детето, жената беше толку одвратна, до ден денес сеуште не можам да ја поднесам, дури и кога ќе ја видам некаде косата ми се крева. Значеше (то ест сеуште значи) за една кобајаги од најстрогите, али вистината беше дека беше продадена душа. На богатите деца нон-стоп им попушташе, додека на оние посиромашните имавме една школска која стварно многу се трудеше и многу учеше, и оваа кравата нон стоп и викаше као 'учиш на памет. Ај објасни ова, ај тоа ај тоа' и секогаш ја испрашуваше најмногу од сите нас, обожаваше да ја цеде за на крај да и ставе помала оценка зошто 'учела на памет' а она не го сакала тоа, што благе везе си немаше.
Да се вратам на темата, обожаваше да го исмејава детето и нон-стоп го задеваше за нешто. Деца како деца, почнуваа да се смеат на нејзините навреди, детето само бледо ја гледаше и мислам дека се плашеше од неа. Како да им даваше сила тоа што она го навредува, па кога може професорката можеме и ние. Еднаш дури и рече: Ќе го натерам да ја повторува годината, ако ништо друго да го научам да пишува (проследено со одвратна Круела Де Вил смеа).
До толку беше злобна, што еднаш ме прати по креда (канцеларијата беше на другиот крај од училиштето што ми требаа едни добри можда 5 минути за да се вратам назад) и глупачата почнала да ми чепка низ ташната, ми ја извадила тетратката (да, ми се дешаваше во една тетратка да пишувам по повеќе предмети, али мислам дека секој ученик има бар по една таква тетратка и не гледам ништо лошо во тоа) и почнала да зборува за мене, каков ученик сум бил јас, каков човек ќе сум станел, бивало ли се во една тетратка и плус уште некои работи кои нема да и ги опростам.
Така да, вистината е дека ретко кој наставник добро би се однесувал со ученици со посебни потреби. Моите наставници во главно сите нас не сакаа да ни помогнат да научиме, ако прашаш нешто ти вика Како може тоа да не ти е јасно? Така да, ако со нас се однесуваат така, не им е гајле дали другиве деца научиле да пишуваат или не.
Еднаш наставничката по македонски ни ја прочита наглас писмената на детето спомнато погоре, за нели и ние да се изнасмееме.
Ретки се тие наставници неисфустрирани, да сакаат да помогнат, да те прашат ако имаш некој проблем, да не им е до оговарање и исмејување.
А да, последно нешто. Од цело основно најголема огорченост имам кон педагогот што ни беше. Замислите ја најдебелата, најгрозната, најнамрштената фаца, со најцрни заби, како излезена од хорор филм, што едвај се движе. Е не однесоа кај таква пошто имавме мала тепачка во одделението. Бевме четворица, не викаше еден по еден у канцеларија. Јас бев последен, влегувам и почна да ми поставува некои чудни прашања. Допревме до тоа да ме прашува дали моите се разведувале и почна да ми се дере зошто ја сакам мајка ми повеќе. Извини, нема ти да ми кажиш кој повеќе да сакам?! Памтам дека ми беше толку тешко што се расплакав, а она продолжи да се дере и ми викаше: Престани да се лигавиш!
Епа кога таков педагог имаш, можиш да замислиш какви беа останатите вработени во училиштето.
Заклучок: се е дива лига. Бидите благодарни ако професорите ги игнорират децата со посебни потреби. Според мене тоа е подобро од нивно исмејување и покажување со прст. Сите имаме некои недостатоци, наместо да се потрудиме да си помогниме, се вадат тие маани на виделина како врела шлаканица на образ. Тие се само деца. Замислите какви стресови доживуваат, колку тоа влијае врз нивната самодоверба.
Имаше еден цитат, не ми текнува од кој е ама нешто беше вака:
Децата имаат стресови како старите. Секој ден се соочуваат со предизвици на училиште, од тоа дали ќе бидиш прифатен во 'популарното' друштво, до тоа дали наставниците или професорите ќе ти бидат искомплексирани срања што едвај чекат да се издушат врз некој.
Детството има огромен удел во тоа каква личност ќе станиш понатаму во животот.
Последна промена: