Јас пак на болдот ти се смеам. Мешаш жаби и баби. Погоре рекламите за Скопско се снимени од Милчо Манчевски и визуелно и од режисерска гледна точка се одлични, проблемот е сценариото кое секој режисер го добива од некој маркетиншки тим, кој ги смислува рекламите. Така што никаква врска нема снимањето на рекламата со крајниот производ, колку што има текстот (сценариото).Јас не се смеам на глупави реклами, се смеам на смешни. Рекламата треба да има добар текст и добро да е направена за да те насмее и да е добра, а не обратно.
Рекламите за Суташ не само што не се смешни туку и се срамни, тој што ја направил треба да се срами. Истото важи и за оваа што си ја ставил за Вип, тоа се тие таленти.
Втор болд - што е срамното, што јас не го гледам? П.С. поплаките прати им ги во Турција, зашто рекламите кај нас се готови, добиваат само натсинхронизација. И рекламите за Сникерс и Ервејс се крш, никој не ги спомнува. oooh without snickers you become like a granma, Или за нив никој ништо не смее, пошто ги купува производите.