со Кајмакот - е безвезе - да. За Скопско, лошо е сценариото кое го немаат.
Зборував за онаа со тракторите која кога првпат ја слушнав се пресмеав, таа е кечи, и онаа со кондомите, влошки ор ватевр што беше, чија песната од што беше глупава мене ми паѓаше смешна. И после ти останува глупиот текст у мозок. И Суташ ми се смешни, уај, поради глупите песни.. Суташ ајран отвори, нанана нанаан. Не се баш кечи у смисла да ти го задржат вниманието, ама се доволно глупави да ги запамтиш, а ко веч си ја запамтил рекламата, таа си ја исполнила целта. Доволно е рекламата да има глуп текст и да те насмее, за да биде добра реклама бар за мене.
Под глупава реклама подразбирам реклама што кај е без везе нема ја ни исполнува целта да ја запаметиш. Ко таа со Кајмакот, ко онаа за чипсот што моментално иде на ТВ - Многос доброс или шта веч.