Од аспект на Телемата, луѓето што дозволуваат со нивниот живот да раководат стравовите и што бегаат од одговорноста за сопствените постапки се луѓе со робски дух, тие се "робовите што ќе служат".
И ова нема никаква врска со спротивностите и концептите за добро или лошо. Ако некој сака да биде роб, тогаш нека биде, никој нема да го спречи во тоа или да го убедува дека е "лошо", се додека тоа "робство" не им го наметнува на останатите.
Е ...
а тоа малтене се сите луѓе,па ако не го ја прифатат телема,како свој "ослободител" тие и понатака ќе останат робови,,бреее
и како тоа спротивностите немаат никаква врска..,па токму од нив е произлезен цитатот,нудејќи избор помеѓу или ќе си останеш роб или ќе побараш да бидеш инициран во о.т.о прифаќајки ја телема како своја филозофија на живот со чија помош ќе ја осознаеш својата вистинска волја и ќе се ослободиш.
Во вакви замрсени мрежи ќе се фатат оние кој се неопределени во своето верување (или не верување) сакајќи да се осознаат себеси,иако токму понуденото е, наметнување на робство.
Човек е роб на својот грев,а грев според телема е ограничување,но всушнот цитатот е двоен мач .Ословува робови и нуди избор за слобода,мамката е ИЗБОРОТ.
Затоа ги посочив спротивностите,не е секогаш црното - црно,ниту белото - бело како што е втемелено од опшеството.
Изборот кој го прави човек од понуденото,станува роб на својот избор.
Истиот е тој што е горе и тој што е доле.,нема разлика.Разликата се појавува кога постои избор од ЕДЕН,ако се сеќаваш пред да настане било каква поделба најнапред мора да постои оној кој тие спротивности ќе ги доживува.
Цитатот е понуда за потсвесен избор,при што избирачот ако не сака да се препознае како роб,односно бега од истиот, се определи за телема како бегство од робување,за жал со тој избор само ќе се фати на јадицата.