Интересно филмче ова Минхен, екранизација на осветата на Мосад врз палестинските милитанти Црни Септември кои убиле еврејски спортисти на олимпијадата во Минхен 1972.
Филмот почнува со сцени од киднапирањето во олимпиското село а покасно низ флешеви на главниот јунак се прикажува детално страданието на спортистите, вклучително и при ејакулација врз жена му (!?) ...а ликот не беше на олимпијадата воопшто... трауми бај прокси.
Освен тој детал, солидно направено филмче каде група на граѓани беа избрани од врвот на власта во Израел да се осветат. Технички не беше Мосад туку приватна група која беше избришана од системот со цел ако ги фатат никој да не може да докаже дека се агенти, петмина кои освен пари немаа друга помош но и покрај тоа успеаа да убијат девет припадници на Црниот Септември, плус една фриленс-бештија-хитмен, еден кодош на КГБ како колатерала и неколку рандом арапи во Бејрут...or so they thought...
Бидејќи државата е дрољетина а системот превара - испадна дека ниту еден од одговорните за нападот не беше убиен а само еден и воопшто бил цел (и онака не успеаа да го убијат пошто беше двоен кодош на ЦИА). Убиените биле рандом фаци на црна листа на Израел за кои Мосад не сакал да се замара па си нашле наивни особи кои си верувале во патриотизми и слични глупости и под маска на наводна освета за Минхен ги истролаа за да убиваат `на лепе очи`. Ги искористија како стари крпи.
Тројца од групата и сами настрадаа во овие акции а главниот јунак плаќаше лична цена со параноја, одвоеност од породица, совест и остали трауми.
Ова не е филм од седумдесеттите тука за седумдесеттите , визуелно одличен со екстериер во Рим, Париз, Кипар и други места каде што живееа арапите на црната листа, фичовци, спачеци, буби, пезетки, ајкули и други ретро возила, спакувано од Спилберг лично кој поради тоа што е евреин веројатно сакал да направи филм за евреи и тие ствари.
Имаше неколку добри сцени, језива беше онаа кога ја убија бештијата со лажни пумпи за гума од точак...
Филмот почнува со сцени од киднапирањето во олимпиското село а покасно низ флешеви на главниот јунак се прикажува детално страданието на спортистите, вклучително и при ејакулација врз жена му (!?) ...а ликот не беше на олимпијадата воопшто... трауми бај прокси.
Освен тој детал, солидно направено филмче каде група на граѓани беа избрани од врвот на власта во Израел да се осветат. Технички не беше Мосад туку приватна група која беше избришана од системот со цел ако ги фатат никој да не може да докаже дека се агенти, петмина кои освен пари немаа друга помош но и покрај тоа успеаа да убијат девет припадници на Црниот Септември, плус една фриленс-бештија-хитмен, еден кодош на КГБ како колатерала и неколку рандом арапи во Бејрут...or so they thought...
Бидејќи државата е дрољетина а системот превара - испадна дека ниту еден од одговорните за нападот не беше убиен а само еден и воопшто бил цел (и онака не успеаа да го убијат пошто беше двоен кодош на ЦИА). Убиените биле рандом фаци на црна листа на Израел за кои Мосад не сакал да се замара па си нашле наивни особи кои си верувале во патриотизми и слични глупости и под маска на наводна освета за Минхен ги истролаа за да убиваат `на лепе очи`. Ги искористија како стари крпи.
Тројца од групата и сами настрадаа во овие акции а главниот јунак плаќаше лична цена со параноја, одвоеност од породица, совест и остали трауми.
Ова не е филм од седумдесеттите тука за седумдесеттите , визуелно одличен со екстериер во Рим, Париз, Кипар и други места каде што живееа арапите на црната листа, фичовци, спачеци, буби, пезетки, ајкули и други ретро возила, спакувано од Спилберг лично кој поради тоа што е евреин веројатно сакал да направи филм за евреи и тие ствари.
Имаше неколку добри сцени, језива беше онаа кога ја убија бештијата со лажни пумпи за гума од точак...