Религија (oпшта дискусија)

diva orhideja

Член со 30 казнени поени
26 февруари 2014
2,224
1,747
253
Знаеш воопшто што значи тоа што сум го пишал или чисто онака колку да пишеш нешто?
Знам дека не значи ништо исто како и постот на соодветната што сакаш да го исмееш(со право)
 

existence

Boolean
Член на администрација
Админ
3 март 2012
7,448
9,155
1,683
Кушкундалево
Знам дека не значи ништо исто како и постот на соодветната што сакаш да го исмееш(со право)
Не сакам да го исмејам постот туку само и` кажував дека не може да има две спротивни мислења во едно.
Тоа со абц преведено ти значи: Ако од А следува В и од В следува С, тогаш значи дека од А следува С. Во случајот: Господ го создал човекот и се` друго, човекот ја создал религијата, следува дека Господ ја создал Религијата. :) Појасно е сега?
 
  • Ми се допаѓа
Реакции: Electra and diva orhideja

Abraxas

Староседелец
10 јануари 2013
1,094
792
1,133
45
www.oto-mk.net
Божјите закони се дефинирани со причина и последица а не со награда и казна. Судењето е дуална особина и за Бог што е извор и создател на се што постои, дуалноста како начин на перцепција не е опција.
 

Selene

Модератор
6 јуни 2012
720
1,865
1,103
Интересен феномен кај Македонскава раја има. Жени кои постат, одат во црква, јадат грав во Петок и се претставуваат како христијанки. Истите тие жени го имаат најпоганиот јазик, одат и ја прераскажуваат историјата на секој човек кај што ќе стигнат, гледаат само како да напакостат некому, покажуваат со прст кон секој кој е поразличен од нив. Луѓе кои за сопствена корист ќе те продадат заедно со парталите. Луѓе кои иако не се безгрешни немаат проблем да фрлат со камен. Луѓе кои се хранат од туѓата несреќа, се ситат и со помош на нивната имагинација од мравка прават слон. Но, се декларираат како многу "побожни", трчаат по попови и палат свеќи,

Кога ме прашаа еднаш дали сум верник и кога не го добија она силно "да", почнаа да ме гледаат како сатанист да сум. Вистината е дека мојата верба и мојата спиритуалност не можам да им ги опишам на таквите луѓе како нив. Затоа што и јас не знам. Сум размислувала на оваа тема, сум читала и сум се пронаоѓала себеси во разни сокачиња на религијата, ама сепак не можам да кажам дали сум про или контра. И многу мразам кога ќе ме прашаат на оваа тема. Затоа што ако почнам да се објаснувам со луѓе кои ништо не прочитале или погледнале настрана од она што им се пласира, џабе се објаснувам. Ако речам да, не е така. Ако речам не, подоцна ќе си слушнам муабет дека сум сатанист.

И гарантирам дека јас, уште што не знам точно на што сум, сум поголем "верник" од нив. Затоа што не можеш да живееш ситејќи се на туѓа мака, а потоа да палиш свеќа и да мислиш дека си добар човек. Не си. Затоа што добрината на човекот не се мери во бројот на свеќи што ги запалил или бројот на денови што постел.
 

Outrider

A Witty Cat
Член на администрација
23 мај 2013
5,405
5,905
1,683
Disco
Ух, што се однесува до религиска припадност кон одредена конфесија таа е непостоечка а непостоечка е и некаква си емотивна или барем интелектуална наклоност кон било каква религија, hence атеизам/неверништво.
Проблемот е што сум еквивалент и од онаа секуларна страна на припадноста, национално-етничката а за неприпаѓање кон истата сеуште не е измислен поим, има зборче Апатрид ама не е баш прецизна за опис... веќе не се ни обидувам да објаснувам зошто не сум дел од `вас` и никогаш нема да бидам дел од вас и зошто сметам дека сите `ваши` колективни припадности се фекалија, без разлика дали се работи за хунзи, качаци, цинцари, чифути, усташи, четници, балии, жабари, нацисти, јенки... би објаснил ама тоа би било залудно губење времe...
Да, роден сум каде што сум роден (чиста случајност) и према тоа била делегирана хартија за граѓанска припадност (чиста случајност) но во меѓувреме сум пораснал и сум размислил за некои ствари и сум сфатил дека не сум дел од `вас`, тука е и flag of convenience но и тоа не значи припадност.
Припаѓам само кон вредностите кои ми значат и кон луѓето кои нешто ми значат и ги сакам и евентуален збир на особи како резултат на free association кон кои би пристапил сосема доброволно.
 
  • Ми се допаѓа
Реакции: Svetiot Duh

Io Sono

Староседелец
27 јуни 2015
422
431
673
A Galaxy far, far away...
Накратко:

CYXiqlUUwAAeUTf.jpg:large
 
  • Ми се допаѓа
Реакции: Abraxas and Idiot

Struggler

Староседелец
19 јануари 2013
1,755
1,002
1,133
Вака.

Има полно филмови каде христијанските свештеници се борат против вампирите итн.... зошто не сум начекал филм каде исламот се бори против вампири итн?
 

Struggler

Староседелец
19 јануари 2013
1,755
1,002
1,133
Вампири не пијат крв од муслимани, умираат одма од такво нешто.

Не знаев дека овие муслиманиве се толку клети луѓе и имаат врела крф. Секоја им чест, тие се супериорните на светоф, затоа сакаат да не покорат во скоро време.


Тешко нам и на вампирите ко че не снема наз.
 

Abraxas

Староседелец
10 јануари 2013
1,094
792
1,133
45
www.oto-mk.net
О, боже... кој зборува за механичко, буквално соедионување? Зошто мислиш дека само ти суштински ги разбираш работите?
Соларна јога практикувам со години, зошто мислиш дека зборувам на памет? Затоа што не ти цитирам од книга ли?
За тебе се и сешто може да биде јога, но како што реков и предходно, јогата постои со векови и милениуми, и точно се знае кој се нејзините карактеристики. Еве ќе постирам дефиниција од неутрален извор, од википедија:

The ultimate goal of Yoga is moksha (liberation), although the exact definition of what form this takes depends on the philosophical or theological system with which it is conjugated.

According to Jacobsen, "Yoga has five principal meanings:[28]

  1. Yoga, as a disciplined method for attaining a goal;
  2. Yoga, as techniques of controlling the body and the mind;
  3. Yoga, as a name of one of the schools or systems of philosophy (darśana);
  4. Yoga, in connection with other words, such as "hatha-, mantra-, and laya-," referring to traditions specialising in particular techniques of yoga;
  5. Yoga, as the goal of Yoga practice."[28]
According to David Gordon White, from the 5th century CE onward, the core principles of "yoga" were more or less in place, and variations of these principles developed in various forms over time:[29]

  1. Yoga, as an analysis of perception and cognition; illustration of this principle is found in Hindu texts such as the Bhagavad Gita and Yogasutras, as well as a number of Buddhist Mahāyāna works;[30]
  2. Yoga, as the rising and expansion of consciousness; these are discussed in sources such as Hinduism Epic Mahābhārata, Jainism Praśamaratiprakarana;[31]
  3. Yoga, as a path to omniscience; examples are found in Hinduism Nyaya andVaisesika school texts as well as Buddhism Mādhyamaka texts, but in different ways;[32]
  4. Yoga, as a technique for entering into other bodies, generating multiple bodies, and the attainment of other supernatural accomplishments; these are described in Tantricliterature of Hinduism and Buddhism, as well as the Buddhist Sāmaññaphalasutta;[33]
White clarifies that the last principle relates to legendary goals of "yogi practice", different from practical goals of "yoga practice," as they are viewed in South Asian thought and practice since the beginning of the Common Era, in the various Hindu, Buddhist, and Jain philosophical schools.

Link