Односот на наставниците кон децата со посебни потреби

JaMi

Староседелец
22 февруари 2012
6,531
14,441
1,683
Таму каде што треба
За жал многу се тие професори кои незнаат да воспостават однос со децата.Затоа и најчесто таков проблем настанува.
Јас бев од тие деца ''немирна '' и ''хиперактивна'' ,од причина што ми беа досадни часовите во основно -од прво до четвтро, а можеби и од причина што тргнав со предзнаења... Што е најтрагично наставничката моја не успеа да воспостави добар контакт со мене покрај тоа што јас ја сакав,таа ми ги намалуваше оцените на четворки иако заслужував повеќе... на моите родители постојано се жалеше како сум немирна како не ме интересираат предавањата како сум зборувала на часови... Кога дојдов 5то одд - беа повеќе наставници и многу убаво си поминував,имав некои омилени предмети заради наставниците, но немав таков проблем како што имав со наставничката од прво до четвро.

malo од моето искуство во моето детство и од искуството досегашно со работење и чување деца можам да ти кажам дека проблемот е во наставничката а не само во твоето дете...Наставниците со таквите деца мораат да воспостават пријателски однос,да направат друг концепт на предавања да ги анимираат и направат часовите поинтересни и преку користење на повеќе методи на учење да им го освојат вниманието на децата.Најчесто учење преку игра...

За да работиш пред се со деца мораш да ги сакаш децата,да имаш трпение и способност за комуникација со нив.
Треба да успееш да воспоставиш контакт преку кој ќе откриеш со кој пристап ќе комуницираш и успееш да го мотивираш и потикнеш на работа и послушност.
Се согласувам со мислењата погоре дека строгоста и дрскоста со таквите деца има контра ефект...

Да би се нашла јас некогаш во овој проблем, искрено мислам дека би го префрлила детето во друг клас или во друго школо :) ...
 
  • Ми се допаѓа
Реакции: malo

*blacky*

Нов член
7 ноември 2013
8
1
1
35
децата со посебни потреби, односно лицата со посебни потреби воопшто во нашава држава се дискриминирани, луѓето се однесуваат нечовечки спрема нив и не им обрнуваат внимание, а во некои ситуации дури и им се потсмеваат.... жалосно но вистинито...
 
  • Ми се допаѓа
Реакции: malo

Аурора

Нов член
8 ноември 2013
2
1
3
58
Cincinnati, Ohio
Тешко да се пријде лесно кон овој случај бидејќи веќе мајката наведе дека наставниците се тие кои го сместиле детето во категоријата на немирно, некултурно, агресивно, насилно, незаинтересирано, безобразно... Тука би додала и дека кога мајката веќе видела кој му ги лепи тие етикети на детето, тука по инерција доаѓа до такво мислење и од страна на учениците за нивното другарче.
Гледајќи ја ситуацијата од неутрална позиција, би рекла дека родителите треба да разговараат почесто со наставниците и да ги кажат своите согледувања (своите методи) во врска со постигнување на позитивни резултати со детето. Нема потреба да се двоумите бидејќи ќе им одземате од нивното драгоцено време кое веќе е наменето за учениците и тоа им е нивната главна работа. А за да можат со полн капацитет да си ги исполнат нивните обврски, потребно е од секој можен аспект да ги согледаат начините, методите за позитивен пристап и успех со нив. А ако забележете дека не сте пријатно прифатени, можете само да кажете дека децата се нашата иднина и дека се’ ќе сторите за Вашето дете кое е под Ваша одговорност за да постигне успех во социјализацијата со сите во училиштето, а по тоа спонтано си доаѓа и успех во целокупниот свој живот.
 

Аурора

Нов член
8 ноември 2013
2
1
3
58
Cincinnati, Ohio
Тешко да се пријде лесно кон овој случај бидејќи веќе мајката наведе дека наставниците се тие кои го сместиле детето во категоријата на немирно, некултурно, агресивно, насилно, незаинтересирано, безобразно... Тука би додала и дека кога мајката веќе видела кој му ги лепи тие етикети на детето, тука по инерција доаѓа до такво мислење и од страна на учениците за нивното другарче.
Гледајќи ја ситуацијата од неутрална позиција, би рекла дека родителите треба да разговараат почесто со наставниците и да ги кажат своите согледувања (своите методи) во врска со постигнување на позитивни резултати со детето. Нема потреба да се двоумите бидејќи ќе им одземате од нивното драгоцено време кое веќе е наменето за учениците и тоа им е нивната главна работа. А за да можат со полн капацитет да си ги исполнат нивните обврски, потребно е од секој можен аспект да ги согледаат начините, методите за позитивен пристап и успех со нив. А ако забележете дека не сте пријатно прифатени, можете само да кажете дека децата се нашата иднина и дека се’ ќе сторите за Вашето дете кое е под Ваша одговорност за да постигне успех во социјализацијата со сите во училиштето, а по тоа спонтано си доаѓа и успех во целокупниот свој живот.

Се вратив назад кон твоето пишување и сега видов дека психолозите и педагозите немале време, па за што се тие таму на работа? Каде им е нивната организираност, нивното комплетно насочување кон успех на сите ученици, кога велам сите, тоа значи 100% од учениците.
Тешко нам со таков кадар во нашите училишта!
 
  • Ми се допаѓа
Реакции: Outrider

Outrider

A Witty Cat
Член на администрација
23 мај 2013
5,405
5,905
1,683
Disco
pig22.jpg
 
  • Ми се допаѓа
Реакции: malo

malo

Староседелец
Најфотограф
13 септември 2012
1,280
2,070
1,133

Мене како родител не ме засега дали наставниците се лица со посебни потреби, дали се болни, разведени, искомплексирани итн.
Тоа е веке проблем на државата, а не мој или на група родители.
А што, треба ли тоа погоре да ги оправда... или..????
 
  • Ми се допаѓа
Реакции: JaMi

malo

Староседелец
Најфотограф
13 септември 2012
1,280
2,070
1,133
Се вратив назад кон твоето пишување и сега видов дека психолозите и педагозите немале време, па за што се тие таму на работа? Каде им е нивната организираност, нивното комплетно насочување кон успех на сите ученици, кога велам сите, тоа значи 100% од учениците.
Тешко нам со таков кадар во нашите училишта!

Психологот и педагогот во училиштето многу јасно ми објаснија дека таков случај не е за кај нив. Тие сега имале задача да ја следат атмосферата во одделенијата ида го следат развојот на децата кои се премали за да седат во училишните клупи и така натака. Само во случај кога детето ке добие повеке од два укора тогаш психологот настапува на сцена. Укорите се добиваат ако извесно време родителите се жалат дека нивното дете било тепано или малтретирано на било кој начин од страна на своето другарче.
 

Outrider

A Witty Cat
Член на администрација
23 мај 2013
5,405
5,905
1,683
Disco
Мене како родител не ме засега дали наставниците се лица со посебни потреби, дали се болни, разведени, искомплексирани итн.
Тоа е веке проблем на државата, а не мој или на група родители.
А што, треба ли тоа погоре да ги оправда... или..????


Да ги оправда?!
Како некогашен ученик паметам дека одредени професори и наставници беа на ниво на ментален развој на цигла. Бескарактерни и безначајни амеби.
Реалноста е дека наставниот кадар и сета таа бирократија во министерство е цел сама за себе, децата се само колатерала, средство. Целта на наставникот е да земе плата, да догура до добра пензија и ништо повеќе. Ако и имало исклучок од правилото со тек на време и тој исклучок ќе се претопи во сивата, некреативна и непрактична маса под притисок на средината.
 

malo

Староседелец
Најфотограф
13 септември 2012
1,280
2,070
1,133
Да ги оправда?!
Како некогашен ученик паметам дека одредени професори и наставници беа на ниво на ментален развој на цигла. Бескарактерни и безначајни амеби.
Реалноста е дека наставниот кадар и сета таа бирократија во министерство е цел сама за себе, децата се само колатерала, средство. Целта на наставникот е да земе плата, да догура до добра пензија и ништо повеќе. Ако и имало исклучок од правилото со тек на време и тој исклучок ќе се претопи во сивата, некреативна и непрактична маса под притисок на средината.

Па таму лежи зајакот, тоа на сите ни е јасно
 

MacedonishQueen

Истакнат Член
17 јуни 2015
205
131
143
Имаме ние една у клас, девојчето уста има јазик нема пред професорите . Мислиш мирна-премирна. Ниту зборува ништо, тие ја прашуваш нешто она ги гледа и си ќути. Еднаш фативме тема за родендените кој е поголем помал во класот и ја прашуваме неа сеа, кога и е роденден а она кутрата ни роденденот не си го знае(facepalm) Професорите ја мислат многу мирна, ние сите у клаас се отепуваме од учење она цела година нема кажано ни А, а сепак има добри оценки:gjavol А надвор од школо? што ќе ја видиш? лудува се смее, ги зафркава другите, пее, прави селфи си седи на фб.. се шминка, абе мислиш девојчево е нормално не е девојче кое е со посебни потреби. А професориве ја мислат така, цел клас се нервира бидејќи ние се трудиме за подобри оценки а она од седење и мирна шо е на час. А пусто на никој не ни оди математика и за жал некој не пуштија на полагање и не чита проф. кој сме на полагање глеам неа ја нема, и почнав да се бунам зашто не е она туку ние кој шо се трудевме ама пак на полагање? :ladno И проф. ми вика таа има посебни потреби лалаа итн. Сега следнава година ќе ја снимам што прави и кај директорот па да види дали е девојче со посебни потреби :banghead