Ама ти тука поаѓаш од позиција дека човечката перцепција за чисто е реперот... Што правиме кога не постоеле градови и комунални претпријатија? Природата не познава "чисто" и "нечисто". Па дури и за одредени луѓе не е битно комуналното претпријатие... Има луѓе што пребаруваат по тие остатоци и на тој начин наоѓаат тоа што им е потребно. Дали јас или ти ќе гледаме на тоа како на нешто небитно или несоодветно, тоа не го менува фактот дека станува збор за мое и твое перцепирање, што не е критериум за битност на останатите.
Хммм... колку многу рационалност и добрина има во твоите размислувања! Зарем вака не започнал Хитлер? - ,,личност А има аутизам, не е корисна за општеството, нејзиниот живот не е битен, личност Б има даунов синдром - не е битен, личност Ц е евреј, не само што не е битен туку и е опасен по мојата совршена слика за беспрекорно општество``
...
Друго... твојата перспектива не само што не е на повисоко ниво од човековата, туку е многу по примитивна, мене ми личи на перспектива на инсект. Инсектите живеат според принципот - се што не е добро за колективот е зло и мора да се спречи и уништи, а секој поединец кој што не придонесува колку што треба е небитен, Па така мравките кои што ја имаат истата песпектива за која мислиш дека е вонземјанска, не им дозволуваат на мравките работнички да полагаат јајца бидејки треба да работат, а не да бидат мајки. Доколку некоја од работничките се дрзне да положи јајца, и доаѓаат мравки војници, ја носат на страна, чекаат да ги снесе јајцата и потоа пак ја враќаат да биде работничка. Бидејки нејзиниот живот ке биде помалку вреден доколку биде мајка и нема да придонесува за опстанокот на сопствениот вид, тогаш таа нема право да одлучува за својот живот, мора да е послушна, во спротивно ке биде казнета.
Но!
Човекот не е мравка. Иако, постојано се труди да воведе систем сличен како кај мравките, но кажи ми ти, од човечка перспектива овој пат, дали можеш на мајката на аутистит да и објасниш дека нејзиното дете е помалку битно од останатите?
Дали. кога во еден од предходните постови ме праша дали помислата на дебел педофил, лопата, подрум и моето дете, требаше прво да искалкулирам колку вреди животот на детето па според тоа да ти ги кажам емоциите кои сум ги почувствувала?
Сум те читала многу пати како се буниш против системот и против послушноста на заспаниот човек, а сега не ни разбираш дека истиот систем го оправдуваш.
А сега, од повисока перспектива... самото општество, дејствувањата кои се подтикнати од него и кои се наменети за опстанок на истото и законите кои што се диктирани од страна на креаторите на општеството се имагинарни, немаат никаква врска со природата.
Емотивниот и рационалниот аспект се ограничени со индивидуалниот потенцијал кај секоја личност. Емотивноста и рационалноста не можат да бидат критериум врз кој ке се одредува вредноста или битноста на нечие постоење, бидејки тие секогаш гледаат нив перспективата на егото.
Ти и џихадистот никогаш нема да се сложите за што е зло, а што не, исто така и со мајката на аутистот нема да можете да се сложите околу вредноста на животот на нејзиното дете, но кога ти би бил родител на аутист тогаш можеби и би можел.
Бог е многу повеке од емоција и рационалност и неговата љубов не препознава корист.
Кога те прашав кој е критериумот за битно, мислев на нешто егзактно, нешто кое не подлежи на толкувања и е јасно и недвосмислено за сите. Во спротивно ќе заглавиш во догми како религиозниве. На пример кај келвиновата скала за температура, апсолутната нула си е критериум. Може да се измери, да се утврди. Не е подложна на толкување - егзактна е, објективна.Тогаш било битно нешто друго, ликови кои правеле лакови и стрели, а што правиме пред тоа, во времето на диносаурите не знам...
И тоа како е битно, перцепцијата сериозно се нарушува со пад на електричната мрежа или сопирање на снабдувањето со гориво, после гледаш гладни хунзи-канибали по улици...
Замисли перцепција во средновековни Парижани кога пола население изумрело во епидемијата на црната смрт, кога имале едно ендече на сред улица, како каналче нешто и низ него течеле фекалии кои раја ги фрлала низ врата, ѓубриштата на секој чекор биле погодно тло за наезди на штакори а на нив јавале болвите кои ја пренесувале бактеријата, забава за цела земја, немало ни кој да погребува пошто гробарите умреле и лешеви се распаѓале насекаде...
Па сега види...
Ама сето тоа е од перспектива на човек, темата има зададена цел да се одговори на прашањето зошто бог дозволува неправди и страдања. Она што јас ти го објаснувам цело време е тоа дека бог не препознава ниту зло, ниту неправди и страдања, дека секое дејствие е поттикнато од универзалната божја љубов.Тогаш било битно нешто друго, ликови кои правеле лакови и стрели, а што правиме пред тоа, во времето на диносаурите не знам...
И тоа како е битно, перцепцијата сериозно се нарушува со пад на електричната мрежа или сопирање на снабдувањето со гориво, после гледаш гладни хунзи-канибали по улици...
Замисли перцепција во средновековни Парижани кога пола население изумрело во епидемијата на црната смрт, кога имале едно ендече на сред улица, како каналче нешто и низ него течеле фекалии кои раја ги фрлала низ врата, ѓубриштата на секој чекор биле погодно тло за наезди на штакори а на нив јавале болвите кои ја пренесувале бактеријата, забава за цела земја, немало ни кој да погребува пошто гробарите умреле и лешеви се распаѓале насекаде...
Па сега види...
Јас се прашувам дали тоа пишувам на Урду? Можеби Свахили? Фарси? или барем Чешки?
Каков Хитлер, какви глупости, каква е оваа конфузија во твоите мисли?
Јас само настапувам од рационална страна, ти ги изедначуваш некојси аутист и ликови кои прават големи добрини по светот, па ако не беше Фурие сега немаше да постои овој муабет, немаше да има интернет, информатика воопшто.
Општеството е небитно, важна е среќата и добросостојбата, можноста за проширување на перцепцијата, за улилизација на талентите, за квалитетни и содржајни односи меѓу раја.
На аутистот местото му е во соодветна институција каде што стручни лица би се грижеле за него, шо ќе праи инаку, ќе умре за јадење, ќе загине по улица.
Тоа не значи дека неговиот живот е безвреден, напротив правото на живот е неприкосновено, но затоа што неговиот живот е вреден не значи дека е битен.
Може за тебе аутистот е еднакво со раја која активно придонесува за подобрување на квалитетот на живот но тоа е само резултат на незнаење.
Реалноста е дека и тебе ти се сосема небитни аутистите, тотално ти се небитни, освен на муабет вака.
А заради збир на ликови како Фурие сега си на форум имаш ФБ или твитер, користиш куп гаџети, одиш на собирања на вегани (претпоставувам) значи тие особи се и тоа како битни за начинот на кој живееш, дали си свесна или е не е важно.
На никаков начин не го оправдувам системот, земјанските системи се застарени и неефикасни, смешни во својата ирационалност и машини за стварање несреќа.
Не мора јас и џихадистот да се сложиме што е зло, може тоа практично да го провериме, ако џихадистот смета дека сечење глава не е зло, нека си ја исече својата или на ќерка си и на тој начин ќе докаже дека е во право. Значи џихадистот е лицемерен и ирационален идиот по дифолт. Тоа што верува во непостоечки ентитет и тој непостоечки ентитет му го диктира дејствувањето само кажува колку е важна рационалноста, секаде каде што ирационалните глупештини се доминантни имаме страдание, немаштија, болка и смрт.
Ако џихадистот иницира сила за да наметне нешто тогаш автоматски се откажува од неприкосновеноста на право на живот и како таков е легитимна цел за отстрел.
Она што јас го сметам за зло - за зло е сметано универзално, секогаш и секаде, па дури и во околниве галаксии.
А лицемерие постои многу, сега муабети демек бактерија и чоек е исто а секој ден убиваш бактерии на големо, бактериоциди правиш, и бактеријата има душа
Ооооооф..колку сами нови теми можеа да се изродат од сите овие погоре пишани постови..ајде нема везе...@malo знаеме сите дека човековата перспектива е променлива а ти велиш дека божјата не е променлива..епа ајде објасни ми тогаш каква е таа божја перспектива што чека злото на оваа земја да достигне кулминација, да се уништи се живо и диво што бог створил, за да дојде тој негов суден ден кога повторно ќе се симне на планетава земја!??Ама сето тоа е од перспектива на човек, темата има зададена цел да се одговори на прашањето зошто бог дозволува неправди и страдања. Она што јас ти го објаснувам цело време е тоа дека бог не препознава ниту зло, ниту неправди и страдања, дека секое дејствие е поттикнато од универзалната божја љубов.
На бог не му е битно што ти си човек а бактеријата во твоето црево е бактерија, нему исто му вредите бидејки и двајцата подеднакво сте битни за опстанокот на постоењето, секој на свој начин. Додека, ти пишуваш за битноста на животот на суштествата според тоа дали се добри и корисни единствено за човековата раса.
Апсурдно е да се бара од бог да ги наградува само лугето кои што според твојот критериум се добри (немора да е само според твојот критериум, нека е според критериумите на мнозинството), а да ги казнува злобните. Како што кажав погоре, тоа е исто како да бараш од гравитацијата да си ги промени законите според кои дејствува. Како што гравитацијата нема да те поштеди ако скокаш од десетти спрат, па макар бил и најдобар на целиот свет, така ни бог не може да те поштеди доколку твоите дејствувања носат негативни последици по твоето живеење.
И убаво си објанил во постот дека човековата перспектива е променлива, дека се зависи од околностите во кои се наоѓа човештвото, додека божјата перспектива е непроменлива, тоа цело време се обидувам да ти го објаснам.
Уште во првиот пост кој го напишав на оваа тема ти го објаснив тоа, но твојот концепт за бог многу се разликува од мојот, затоа ти е тешко да разбереш.Ооооооф..колку сами нови теми можеа да се изродат од сите овие погоре пишани постови..ајде нема везе...@malo знаеме сите дека човековата перспектива е променлива а ти велиш дека божјата не е променлива..епа ајде објасни ми тогаш каква е таа божја перспектива што чека злото на оваа земја да достигне кулминација, да се уништи се живо и диво што бог створил, за да дојде тој негов суден ден кога повторно ќе се симне на планетава земја!??
Неможам да го сфатам твојот концепт а јас само се поведувам од прочитаното во библијата дека ќе има повторно доѓање на Бог...Втророто доаѓање на бог ќе биде за да ја исчисти земјата, за да го запали лошото идр. а самото доаѓање ќе биде голем чин, ќе дојде кралот на кралевите..сосема спротивно од првото негово доаѓање на земјата како бебе.Уште во првиот пост кој го напишав на оваа тема ти го објаснив тоа, но твојот концепт за бог многу се разликува од мојот, затоа ти е тешко да разбереш.
*секој ден е суден ден и бог не е одделен од нас па да се симнува на земјата.
*неможе злото да достигне кулминација бидејки зло не постои
*секое уништување за цел има ново создавање. За да изградиш дом, мора да исечеш дрвја, да ја искорнеш тревата на местото каде што ке градиш, да ја здробиш карпата за да извадиш камени блокови, да го стопиш песокот за да направиш стакло...
Ова е апсолутно контрадокторно и бесмислено. Ако Бог е совршен и безгрешен, тогаш како може од негова перспектива да постојат погрешни и зли нешта? Ако се потекнува и е создадено или допуштено од него, тогаш од кого е тоа што тој ќе го прогласи за зло, за погрешно? Нели се е од него?Неможам да го сфатам твојот концепт а јас само се поведувам од прочитаното во библијата дека ќе има повторно доѓање на Бог...Втророто доаѓање на бог ќе биде за да ја исчисти земјата, за да го запали лошото идр. а самото доаѓање ќе биде голем чин, ќе дојде кралот на кралевите..сосема спротивно од првото негово доаѓање на земјата како бебе.
Библијата е преполна со контрадикторностиОва е апсолутно контрадокторно и бесмислено. Ако Бог е совршен и безгрешен, тогаш како може од негова перспектива да постојат погрешни и зли нешта? Ако се потекнува и е создадено или допуштено од него, тогаш од кого е тоа што тој ќе го прогласи за зло, за погрешно? Нели се е од него?
Ама сето тоа е од перспектива на човек, темата има зададена цел да се одговори на прашањето зошто бог дозволува неправди и страдања. Она што јас ти го објаснувам цело време е тоа дека бог не препознава ниту зло, ниту неправди и страдања, дека секое дејствие е поттикнато од универзалната божја љубов.
На бог не му е битно што ти си човек а бактеријата во твоето црево е бактерија, нему исто му вредите бидејки и двајцата подеднакво сте битни за опстанокот на постоењето, секој на свој начин. Додека, ти пишуваш за битноста на животот на суштествата според тоа дали се добри и корисни единствено за човековата раса.
Апсурдно е да се бара од бог да ги наградува само лугето кои што според твојот критериум се добри (немора да е само според твојот критериум, нека е според критериумите на мнозинството), а да ги казнува злобните. Како што кажав погоре, тоа е исто како да бараш од гравитацијата да си ги промени законите според кои дејствува. Како што гравитацијата нема да те поштеди ако скокаш од десетти спрат, па макар бил и најдобар на целиот свет, така ни бог не може да те поштеди доколку твоите дејствувања носат негативни последици по твоето живеење.
И убаво си објанил во постот дека човековата перспектива е променлива, дека се зависи од околностите во кои се наоѓа човештвото, додека божјата перспектива е непроменлива, тоа цело време се обидувам да ти го објаснам.
Кога те прашав кој е критериумот за битно, мислев на нешто егзактно, нешто кое не подлежи на толкувања и е јасно и недвосмислено за сите. Во спротивно ќе заглавиш во догми како религиозниве. На пример кај келвиновата скала за температура, апсолутната нула си е критериум. Може да се измери, да се утврди. Не е подложна на толкување - егзактна е, објективна.
За разлика од објективноста, субјективните проценки немаат начин да се измерат....непостои репер за унавина на пример, затоа што тоа што за мене може да биде убаво, тебе може да ти биде смешно или грдо и обратно. Слично е и со битноста во муабетов наш, неможеш да ја измериш или одредиш, неможеш да пресметаш што е битно, бидејќи тоа е субјективна категорија.