сериозен сум, ја уништи секоја дискусија. Не го нарече добро, знаеме. Сеа ти врати се назад и одговори ги моите прашања.тапа е примерот ... него ај кажи каде тоа јас Петко го нареков ненормална личност ?
сериозен сум, ја уништи секоја дискусија. Не го нарече добро, знаеме. Сеа ти врати се назад и одговори ги моите прашања.тапа е примерот ... него ај кажи каде тоа јас Петко го нареков ненормална личност ?
Не ми е јасно како Петко во тој случај е неморален и претставува трошок на сите други. Да не мислиш неморален во однос на тоа дека треба старите лица-пензионерите да живеат од неговиот труд, или за тоа дека државните институции (од кои повеќето се непотребни паразити) треба да цицаат данок од луѓето кои се способни за работа (како него)? Можеби и во неговата заедница надворо од општеството има стари и млади лица кои треба тој да ги издржува и да се грижи за нив. Сепак природата е заедничко наследство на сите луѓе и животни подеднакво и не може никој да му забрани на Петко да живее без документи на планината како „животно“. Доколку се откажал од парите и од државноста тој сигурно отишол да живее во планина (независно дали сам или во заедница), на место каде што сам ќе си собира и ќе си произведува храна. Тој сепак би се решил на таков чекор на негова лична одговорност зашто во случај на тешко разболување, или неподнослива забоболка, сепак ќе биде приморан да стапи во контакт со припадници на државата-доктори кои секако дека нема да одбијат да му помогнат (државата не може да им забрани) ако тој им понуди соодветно материјално добро во замена за услугата. (да речеме некаква храна- печурки, ореви, боровинки).Да речеме дека Петко се откажува од парите. И тоа не е морално затоа што со самото тоа Петко претставува трошок на сите други. Но Петко се откажува од матичната држава т.е. не сака да припаѓа на ниедна држава. Возможно ли е тоа кажи ми? Не, не зборам за антарктикот, зборам за релна средина, реално опкружување...општество. Моралот ли е оној кој го спречува некого да биде трошок на другите? Ако Петко се откаже од државите ќе му го забранат секое материјално добро. Ќе нема лекување ако се разболи затоа што се одрекол и нема пари. Слободно ќе може да дојде некој и да го убие и да не одговара за него затоа што Петко не е државјанин на таа држава (каде и да оди зашто се откажал од сите држави). Петко е жртва на општествениот морал.
Тотално се согласувам со твоето мислење. Шетањето гол е желба за апсолутна телесна слобода.Не мора да значи дека здрава ментална личност не би се шетала гола по улица, тоа е едноставно ЖЕЛБА.
Брат ми има трчано гол по патот накај Осогово (шо не значи дека НЕ го виделе ), тогај он би требало да биде психички пореметен?!
Само поради тоа што некој има поразлични желби и мислења, одма се осудува на тоа дека е неморален, НЕНОРМАЛЕН... Шо тоа е најапсурдното нешто.
Ок ај да ти одговорам :Не, туку ти ми го изврте примерот до даска.
1. Петко е ментално здрава личност која живее во некој град и сака да се шета гол. Кој спомна студенила и слични ствари?
2. Тоа со општеството размисли го. Петко се откажал од државност (било каква) и еве се разболел. Дали ќе му помогне некој?
И те молам дочитувај ме убаво пред да ме цитираш и реплицираш.
ова со рамената на добра не е враќање во минатото ?Не ми е јасно како Петко во тој случај е неморален и претставува трошок на сите други. Да не мислиш неморален во однос на тоа дека треба старите лица-пензионерите да живеат од неговиот труд, или за тоа дека државните институции (од кои повеќето се непотребни паразити) треба да цицаат данок од луѓето кои се способни за работа (како него)? Можеби и во неговата заедница надворо од општеството има стари и млади лица кои треба тој да ги издржува и да се грижи за нив. Сепак природата е заедничко наследство на сите луѓе и животни подеднакво и не може никој да му забрани на Петко да живее без документи на планината како „животно“. Доколку се откажал од парите и од државноста тој сигурно отишол да живее во планина (независно дали сам или во заедница), на место каде што сам ќе си собира и ќе си произведува храна. Тој сепак би се решил на таков чекор на негова лична одговорност зашто во случај на тешко разболување, или неподнослива забоболка, сепак ќе биде приморан да стапи во контакт со припадници на државата-доктори кои секако дека нема да одбијат да му помогнат (државата не може да им забрани) ако тој им понуди соодветно материјално добро во замена за услугата. (да речеме некаква храна- печурки, ореви, боровинки).
ОФФ ТОПИК: Решението на Петко е идеја за која што треба да се размисли, идеја која би ги решила повеќето моментални проблеми и нервози кои сите ние ги имаме, идеја со која би се ослободиле од ова притаено ропство наметнато од општеството од самото наше раѓање, ропство кое не оддалечи од природата. Само за таков чекор е потребна голема решителност, подготвеност и пред сѐ храброст.
Тотално се согласувам со твоето мислење. Шетањето гол е желба за апсолутна телесна слобода.
Значи има племиња и заедници насекаде по светот за кои што нашите морални вредности (задолжително носења на облека во јавност) за нив се апсурдни а и обратно.
Јас сум сигурен сум дека секој се чувстува најубаво и најприродно кога е гол. Еве и јас исто сум трчал гол по падините на Кожув планина се разбира -далеку од луѓе и населени места и од лично искуство ви кажувам дека чувството е прекрасно!
Можеби, но само во однос на неискористувањето на технологијата која е толку напредната во последните 200 години и не ослободува од повеќето тешки физички работи, но истовремено е одење и во иднината со самото креирање на многу похумана, поцивилизиран и порамноправа заедница, заедница со висока колективна свест, заедница каде што ќе нема криминал, корупција, неправди, заедница каде што вистински ќе опстојуваат и ќе се негуваат вистинските морални вредности, заедница каде што моралниот „калап“ за креирање на личностите ќе биде цврсто базиран на самото (морално) општество.ова со рамената на добра не е враќање во минатото ?
Чекај сега ти ми зборуваш за некое идеално општество а знаеш дека не постои такво и неможе да постои неможе да не ја земеш технологијата во предвид и таков е генот човечки каде борбата за нешто подобро секогаш ќе го обзема.Можеби, но само во однос на неискористувањето на технологијата која е толку напредната во последните 200 години и не ослободува од повеќето тешки физички работи, но истовремено е одење и во иднината со самото креирање на многу похумана, поцивилизиран и порамноправа заедница, заедница со висока колективна свест, заедница каде што ќе нема криминал, корупција, неправди, заедница каде што вистински ќе опстојуваат и ќе се негуваат вистинските морални вредности, заедница каде што моралниот „калап“ за креирање на личностите ќе биде цврсто базиран на самото (морално) општество.
Чекај сега ти ми зборуваш за некое идеално општество а знаеш дека не постои такво и неможе да постои неможе да не ја земеш технологијата во предвид и таков е генот човечки каде борбата за нешто подобро секогаш ќе го обзема.