Македонска патна инфраструктура

Дали, според вас, треба да има повеќе автопати?

  • Да

    Гласови: 7 70.0%
  • Не

    Гласови: 3 30.0%

  • Вкупно гласале
    10

Lena

Poétesse
12 октомври 2012
4,155
7,687
1,183
земјата на чудата
Ако влезе Македонија во ЕУ сигурна сум дека Германијаќе вложи во градење на автопати(како што тоа го направи за Хрватска)
Жалосно е да имаме само еден автопат во денешно доба и тоа целиот непрегледен и скршен.Се прашувам дали би било храброст или глупост со нова кола да се тргне некаде на пат низ Мк.
Освен тоа(малку оф-топик)патот кон Охрид горе низ планините..Мене лично би ми било страв да возам по кривините со 80-90 на саат,знаејќи дека нема никаква заштита од страна.
Или пак сеуште дозволеното претицување по кривините.Ризик кој не би си го дозволила.
Мое мислење е дека треба многу да се промени на тоа поле.

Пс:Низ кои градови минува автопатот уствари?
 
Последна промена:

Kisserboy

Староседелец
6 март 2012
2,451
3,795
1,153
29
Битола
Пример мене мие глупо доаѓам од втор град по големина а ни една од трите главни влезови не е со автопат ни од Прилеп ни од Охрид ни од Грција.
А Скопје од сите страни е поврзан со автопати, исто што многу ме нервира што имаат Тетово и Гостивар (Аман веќе големите градови)
 

existence

Boolean
Член на администрација
Админ
3 март 2012
7,448
9,155
1,683
Кушкундалево
Пример мене мие глупо доаѓам од втор град по големина а ни една од трите главни влезови не е со автопат ни од Прилеп ни од Охрид ни од Грција.
А Скопје од сите страни е поврзан со автопати, исто што многу ме нервира што имаат Тетово и Гостивар (Аман веќе големите градови)
Помири се со фактот дека живееш во земја од третиот свет и нема да ти биде толку глупо. Има поприоритетни работи од градење автопати само затоа што на некој му било глупо да нема автопат кон градот во кој живее. За градење автопат во денешна ситуација треба добра причина зошто би се потрошиле пари. Многу подобро е што се вложува во градење брза делница од Скопје кон Гевгелија која би ја зголемила транзитноста на тешките товарни возила отколку градење планински автопат од Велес кон Битола или Битола-Охрид, патишта кои и не се од толкаво значење.
Да беа други времиња и да немаше некои сериозни егзистенционални проблеми можеби и ќе ти направеа автопат.
 

Y1K991

Parleur
1 март 2012
6,278
9,119
1,683
Автопат не може да има многу делници. Не може Прилеп-Градско и Прилеп-Велес да бидат една ознака.
 

Outrider

A Witty Cat
Член на администрација
23 мај 2013
5,405
5,905
1,683
Disco
Чудна е ситуацијата, во некоја нормална ситуација не би имало што да се приговори против градење автопати.
Али пошто тука живеат воглавно хунзи и качаци плус понешто курци-селџуци, цигани, четници, торбеши, цинцари и татари кои имаат заедничка особина да се фасцинирани со своето половно возило, фамиљарна гордост (опел вектра на која маст му извадил некој шваба пред тоа) и имаат склоност да седнат зад волан тоталка пијани со девизата `шомуебешматер ја возам ко шумакер брад хехе дветри пива мене нишо не ми можат` - автопат на ниво на оние по низоземска би бил отворена покана за нови стотици жртви годишно.
Освен гробарите и тендерџиите не знам кој би имал интерес од такво нешто...

Најдобро е да се изгради железница, ефтина од оние со тесен колосек и да се вози раја во сточни вагони...
 

Kisserboy

Староседелец
6 март 2012
2,451
3,795
1,153
29
Битола
Помири се со фактот дека живееш во земја од третиот свет и нема да ти биде толку глупо. Има поприоритетни работи од градење автопати само затоа што на некој му било глупо да нема автопат кон градот во кој живее. За градење автопат во денешна ситуација треба добра причина зошто би се потрошиле пари. Многу подобро е што се вложува во градење брза делница од Скопје кон Гевгелија која би ја зголемила транзитноста на тешките товарни возила отколку градење планински автопат од Велес кон Битола или Битола-Охрид, патишта кои и не се од толкаво значење.
Да беа други времиња и да немаше некои сериозни егзистенционални проблеми можеби и ќе ти направеа автопат.
Тоа е твое мислење јас го почитувам ама грешиш според мене Битола е административен центар и нормално дека треба као прво Битола како втор град по големина го спојваш со автопат со четвртиот Прилеп тука живеат 250.000ж Пелагонија ако одиш преку Велес се до Скопје сврзуваш од БТ-СК прв и втор град по големина битно е, Битола - Охрид спојуваш со главен туристички центар, трето Битола до граница има 10км, а реално Битолчани одат често во Јужнио сосед како и тие кај нас на шопинг.
Знам дека нема да ме сфатиш оти не живејш Битола :D
 

Io Sono

Староседелец
27 јуни 2015
422
431
673
A Galaxy far, far away...
Јас би бил посреќен со брза железница и луѓето да се навикнат помалце во кола а повеќе во (квалитетен) јавен транспорт. Но се разбира дека секогаш би бил за добар пат или штогод друго од корист, кога читам дека ќе граделе 6-8 милиони евра вреден споменик за Мајка Тереза, пошто спомен куќата била малце. Уште кога слушнав дека ќе имало и пациенти, кревети, ангели, карпи... уште Душко Долгоушко фали.
 

Electra

Неонка
Член на администрација
Админ
16 февруари 2012
3,103
7,518
1,183
Big Sur
Па сега, кога неќевме да ги гласаме Интегра, па да се превезуваме со спејс шатл за две секунди низ цела Македонија сега, тоа ни е. Конзервативно-футуристичка партија, врв. :zelen
Јас знам само дека колите ги искршивме по овие патишта, но наместо нов асфалт, добиваме нови патарини.
Епа Маро, епа чорбааа...