Средношколка отишла да абортира. Докторот ја прашал:
- Сакате поскапо или поевтино?
- Поевтино. Докторот зел бисквити и кока кола и ги ставил во вагината.
Другиот ден пак, повторно истата терапија, бисквити и кока кола.
Третиот ден исто, бисквити и кока кола и и рекол:
- Утре ти е последен ден.
Отишла четвртиот ден, докторот и ставил кока кола, зел безбол палка и чекал. Бебето излегло и рекло:
- А бисквити?
Докторот:
- Еве ти бисквита, ѓубре едно!!!
Голем дел од младината не е запознат со сериозноста на темата Секс. Чинот самиот по себе не бара многу за запознавање, но последиците можат да бидат фатални. Проблемот е што кај поновите генерации најпрвин се изучува практиката, а на крај теоријата.
Зошто тоа да биде така?
Зошто сексот е табу-тема во нашето општество?
Дали домашната едукација на оваа тема кај нас е на ниво? Доколку е позитивен одговорот на ова, зошто толку млади луѓе се срамат да разговараат на оваа тема со родителите?
Како вие го добивте вашето сексуално воспитување?
Кока Кола и бисвит не се еднакви на Норлево. А неинформираноста е лоша. Девојка на 17 години се прашува дали може да забремени после секс со перница, некој нејзин другар се прашува дали може да забременила од него девојката од порно видеото, и ред други траги-комични приказни.
Додека образованието во државава нема средства да воведе изучување на предмет Сексуално воспитување во училиштата, бројот на заразени од сексуално преносливи болести и абортуси ќе расте рапидно. Додека постарите членови од семејството се срамат да зборуваат со младите на оваа тема, сметајќи дека е рано или дека не е соодветна тема за разговор, младите ќе успеат да се едуцираат сами доколку имаат желба, но добар дел од нив неправилно; наместо суштината на вистинската заштита на нивното здравје и здрав сексуален живот, наидуваат на искривени слики за реалната сатисфакција и одговорност која ја носи интимниот живот.
Историја на религиите, Граѓанско образование и ред други, непотребно основците ги учат уште од 5-то одделение. Јас на нивна возраст ги немав овие предмети во распоред, следствено не им ни требаат ни нив; на нивно место може да се воведе нешто корисно, да речеме од 7-мо одделение да се изучува Сексуалното воспитување. Ќе научат што е заштитување, што е безбеден однос... барем во поголемиот број случаи ќе се овозможи безбедна иднина. Ќе си го запознаат своето тело, пред да биде премногу доцна и заради неинформираност да си го запустат животот.
- Сакате поскапо или поевтино?
- Поевтино. Докторот зел бисквити и кока кола и ги ставил во вагината.
Другиот ден пак, повторно истата терапија, бисквити и кока кола.
Третиот ден исто, бисквити и кока кола и и рекол:
- Утре ти е последен ден.
Отишла четвртиот ден, докторот и ставил кока кола, зел безбол палка и чекал. Бебето излегло и рекло:
- А бисквити?
Докторот:
- Еве ти бисквита, ѓубре едно!!!
Голем дел од младината не е запознат со сериозноста на темата Секс. Чинот самиот по себе не бара многу за запознавање, но последиците можат да бидат фатални. Проблемот е што кај поновите генерации најпрвин се изучува практиката, а на крај теоријата.
Зошто тоа да биде така?
Зошто сексот е табу-тема во нашето општество?
Дали домашната едукација на оваа тема кај нас е на ниво? Доколку е позитивен одговорот на ова, зошто толку млади луѓе се срамат да разговараат на оваа тема со родителите?
Како вие го добивте вашето сексуално воспитување?
Кока Кола и бисвит не се еднакви на Норлево. А неинформираноста е лоша. Девојка на 17 години се прашува дали може да забремени после секс со перница, некој нејзин другар се прашува дали може да забременила од него девојката од порно видеото, и ред други траги-комични приказни.
Додека образованието во државава нема средства да воведе изучување на предмет Сексуално воспитување во училиштата, бројот на заразени од сексуално преносливи болести и абортуси ќе расте рапидно. Додека постарите членови од семејството се срамат да зборуваат со младите на оваа тема, сметајќи дека е рано или дека не е соодветна тема за разговор, младите ќе успеат да се едуцираат сами доколку имаат желба, но добар дел од нив неправилно; наместо суштината на вистинската заштита на нивното здравје и здрав сексуален живот, наидуваат на искривени слики за реалната сатисфакција и одговорност која ја носи интимниот живот.
Историја на религиите, Граѓанско образование и ред други, непотребно основците ги учат уште од 5-то одделение. Јас на нивна возраст ги немав овие предмети во распоред, следствено не им ни требаат ни нив; на нивно место може да се воведе нешто корисно, да речеме од 7-мо одделение да се изучува Сексуалното воспитување. Ќе научат што е заштитување, што е безбеден однос... барем во поголемиот број случаи ќе се овозможи безбедна иднина. Ќе си го запознаат своето тело, пред да биде премногу доцна и заради неинформираност да си го запустат животот.