Него друг муабет да почнам, пред некое време со Хоуп нешто праевме муабет околу тоа зошто ги сакаме филмовите кои ги сакаме и дури и падна некоја аматерска психоанализа демек од моја страна не особено успешна, ама идејата е интересна, зошто го сакаме она што го сакаме, без разлика дали е филм, музика, книги или било што. Темата може да е во филм пошто реалноста говори дека најчесто гледаме филмови и се идентификуваме со филмски ситуации, што не мора да значи дека е ограничена на филмови.
Монте Кристо беше тема на муабет а накратко и Шошенк а тоа се книги/филмови кои меѓу многу други работи - се бават со бекство од затвор.
И после ми текна дека ако направам апсолутна топ-50 листа на филмови, барем 20 од нив ќе бидат со бекства од затвор Папијон, Бекство од Алкатраз, еден филм шо бегаа од Гулаг, Сорсерер итн. еден куп ги има. Тука се и филмови со хостиџ ситуации како Кучешко попладне или Пелам 123.
Дали тоа значи дека потсвесно се осеќам како на робија? Дали тоа е само вкус изграден врз незадоволството од животот и средината во која се живее а која се доживува како робија? Или како заложништво?
А тек дистопиите
Или сентименталните ситуации кои ме погодуваат ама само ако се во неочекувана средина, пример не гледам ич романтични комедии, не ме интересираат воопшто, ама ситуација како онаа со Нолти и жена му во Mother Night или како причата меѓу Винстон Смит и Џули во 1984 од Орвел ме вадат од памет
Што мислите вие, what makes you tick?
Монте Кристо беше тема на муабет а накратко и Шошенк а тоа се книги/филмови кои меѓу многу други работи - се бават со бекство од затвор.
И после ми текна дека ако направам апсолутна топ-50 листа на филмови, барем 20 од нив ќе бидат со бекства од затвор Папијон, Бекство од Алкатраз, еден филм шо бегаа од Гулаг, Сорсерер итн. еден куп ги има. Тука се и филмови со хостиџ ситуации како Кучешко попладне или Пелам 123.
Дали тоа значи дека потсвесно се осеќам како на робија? Дали тоа е само вкус изграден врз незадоволството од животот и средината во која се живее а која се доживува како робија? Или како заложништво?
А тек дистопиите
Или сентименталните ситуации кои ме погодуваат ама само ако се во неочекувана средина, пример не гледам ич романтични комедии, не ме интересираат воопшто, ама ситуација како онаа со Нолти и жена му во Mother Night или како причата меѓу Винстон Смит и Џули во 1984 од Орвел ме вадат од памет
Што мислите вие, what makes you tick?