Подобро Ноне да ја пратеа, барем ќе ја бараа низ сцената и ќе настанеше хаос меѓу камерманите. Шала настрана, ова им е веќе проверена тактика на нашиве. Не праќаат луѓе кои не се многу познати подалеку од балканот туку праќаат веќе светски докажани луѓе кои се познаваат со странски музички сцени. Пример Ѓоко Танески не е многу познат на страна, но затоа го земаа и Дамјан Пејчиноски затоа што Даме е познат на светската музичка јавност по гитарските фестивали и има земано многу награди, Калиопи такоѓе е позната по светов. Исто и со Есма и Влатко. Влатко од Хрватска нагоре не го ни слушнале, камо ли да го знаат (иако денес ќе кажеме со интернетот многу полесно се доаѓа до музика од било кој предели) ама затоа пак тука е Есма која правеше концерти низ цел свет.Што мислите за овогодишниов избор, Лозано и Есма?
Лани и албанката ми беше добра. Да не се лажеме, заеби патриотизам, национализам и слични работи ама девојката отпеа прекрасно, плус ако гледаме музички хармониите и` беа неспоредливо потешки отколку победничката, имаше делови да ја истакне висината, бојата и издржливоста на вокалот. Исто така лани Калиопи мислам дека го постави врвот на песните кои сме ги пратиле на евровизија. Не е дека е наша, ама имаше стварно подобра песна од победничката и теоретски и практично.Кога сме веќе кај политиката. Ми се чини дека лани од ужасниот избор победи најдобриот.
Електрониката е сега да речам „модерна“, девојката се здроби од скокање по сцена гласот не и’ кракира ниту еднаш - заслужена победа.
Е таков вокал се праќа на Евровизија па дури и со катастрофа песна, а не Елена Ристеска два пати скокна почна да квичи ко кучка пред кучење.
На Евровизија секогаш победува нешто ново и нешто не видено.Лани и албанката ми беше добра. Да не се лажеме, заеби патриотизам, национализам и слични работи ама девојката отпеа прекрасно, плус ако гледаме музички хармониите и` беа неспоредливо потешки отколку победничката, имаше делови да ја истакне висината, бојата и издржливоста на вокалот. Исто така лани Калиопи мислам дека го постави врвот на песните кои сме ги пратиле на евровизија. Не е дека е наша, ама имаше стварно подобра песна од победничката и теоретски и практично.
Не се сложувам многу со тоа дека победува она што е невидено. Електроника постои многу поодамна и беше употребувана на евровизија многу пред победничката. Исто така и хард-рокот беше употребуван многу пред Лорди да победат. Пред неколку години ете имаше невидено, оние ко кондоми што скокаа по сцената, после ги имаше оние босанци или хрвати ми се чини дека беа со необичен сценски настап и песна, па не победија иако беше невидено. Оваа година победничката скоро и да немаше сценски настап ама ете победи. Според мене нема врска со тоа. Но јасно е дека евровизија го има изгубено квалитетот. Ако порано бил меѓународен фестивал на кој се утепувале од тоа кој подобра песна да направи (пример земи ги АВВА и спореди ги со денешните) денес повеќето се сведува на политика.На Евровизија секогаш победува нешто ново и нешто не видено.
Таков е принципот, помешан со малку повеќе политика.
Лорди се појавија со маски победија, една девојка од машки костим дојде до вечерна црвена тоалета преку транформација на облеката, и победи(ми се чини беше во 2001 тоа) лани излезе електроника, со невообичаен настап - победи.
Ретко кога победува некоја класична варијанта, како на пример Србија со Марија.
Во основа скоро цела музичка светска сцена изгуби на квалитет. Тргни од Џеј Ло, заврши со Биберчо.Не се сложувам многу со тоа дека победува она што е невидено. Електроника постои многу поодамна и беше употребувана на евровизија многу пред победничката. Исто така и хард-рокот беше употребуван многу пред Лорди да победат. Пред неколку години ете имаше невидено, оние ко кондоми што скокаа по сцената, после ги имаше оние босанци или хрвати ми се чини дека беа со необичен сценски настап и песна, па не победија иако беше невидено. Оваа година победничката скоро и да немаше сценски настап ама ете победи. Според мене нема врска со тоа. Но јасно е дека евровизија го има изгубено квалитетот. Ако порано бил меѓународен фестивал на кој се утепувале од тоа кој подобра песна да направи (пример земи ги АВВА и спореди ги со денешните) денес повеќето се сведува на политика.
Епа тоа е иновацијата која ја вметна Лорди - затоа им беше интересна на децата.Arkantos, не со маски, ами хард-рок. Со маски не сум сигурен дали имало пред нив.