Друга е поентата, не дали мене или тебе ќе ни има смисла постоење на било што, туку дали Креаторот, Сесоздателот, Апсолутот ќе гледа на нешто како на непотребно, штетно, зло. Доколку Господ како апсолутно битие, гледа на било што како на погрешно, непотребно или зло, тогаш значи дека истото не било дел од неговата промисла, дека постои нешто за кое тој не гледа цел, смисла. Тоа би значело дека неговата промисла не е апсолутна, а тоа пак би значело и дека самиот тој не е апсолутен, дека не е Господ, туку ограничено битие, кое не гледа смисла или цел за нештата кои ги прогласил за зли, непотребни или грешни.Сеуште не си го разбрал тоа? Не ти е јасно зошто постојат сите нешта по две ,едно спроти друго?