Дај бе не треси зелени. Си полагал матура?
Јас на пример се осеќам некако како потресен, како нешто да ми фали, како да не сум комплетен како особа пошто немам полагано, не знам шо ќе се праи понатаму, која матна ќе ме носи
Дај бе не треси зелени. Си полагал матура?
Чекајте малце бе другари. Еве јас ко човек кој ја сака математиката можам да кажам дека математиката е потребна за развивање на логиката кај единката. Математиката не е само пресметување тангенси, биномни формули и интеграли, тоа е амалска работа. Треба да се разбере првин што пресметуваш, што тоа претставува. Пример лесно е да научиш дека интеграл од е^x е e^x+c ама муабетот е да разбереш што си пресметал, како би нашло тоа примена. Е сеа сето е тоа убаво, јас би сакал да можат сите да учат математика од мојата професорка од средно која баш сакаше првин да научиш што решаваш отколку да начкрапаш некакви бројки и букви, ама свесен сум и дека повеќето од луѓето едноставно не сакаат да се замараат со тоа и доволно им е да си знаат основни операции колку да не ги прелажат на пазар. И тоа е сосема во ред. Исто како што мене воопшто не ме интересирале општествени науки така и вечината не ги занима што е тоа диференцијална равенка, интеграл, сурјекција и да не набројувам зашто звучам ко да си мерам ташаци.
Toa e затоа што ги тераат да учат да решаваат задачи наместо да ги научат да разберат што решаваат. Силогизми се сметаат за понапредно ниво затоа (кога јас бев средно) се учеа само во средно по изборните математики. И тоа да се учи, ако се учи за оцена колку да се научи не може да даде резултати, а системот вели дека мораш да имаш 5-ка за да имаш предност на факултет додека начинот на кој ја добиваш не е битен и така добиваш она што го гледаш.За логика подобро нека ги учат децата силогизми, аргументација, корелација/каузација и тоа со конкретни примери, tic-tac-toe пошто ако наставата по математика има за цел да развива логика кај деците резултатите се abysmally bad после толку генерации и генерации кои учеле математика, рајава има проблеми со најелементарна логика застрашувачки е верувај (уствари и сам знаеш) во секојдневие со луѓе колку се нелогични и ирационални...
Bottom line, она што доброволно се учи - останува, она што присилно се учи... не останува ама тоа е веќе друга тема...
Би рекол дека на државата не и требаат особи кои размислуваат логично
Toa e затоа што ги тераат да учат да решаваат задачи наместо да ги научат да разберат што решаваат. Силогизми се сметаат за понапредно ниво затоа (кога јас бев средно) се учеа само во средно по изборните математики. И тоа да се учи, ако се учи за оцена колку да се научи не може да даде резултати, а системот вели дека мораш да имаш 5-ка за да имаш предност на факултет додека начинот на кој ја добиваш не е битен и така добиваш она што го гледаш.