Што научивме од филмовите?

Struggler

Староседелец
19 јануари 2013
1,755
1,002
1,133
:roflШто ли научивте од порно филмови???:rofl

Научив т.е. ми ги крена стандардите за жените. Овде и да ми покажи некоја цицка, ќе и се изнасмеам во фаца и ќе и речам, ја имам поголема цицка од тебе.

Затоа и сум сингл. (:|
 
  • Ми се допаѓа
Реакции: malo and Saladin

Altaïr

Shinigami
23 јули 2012
5,855
2,674
1,683
Han Wavel
Кога главниот лик пука кон некого, куршумите ќе се потрошат само кога ќе го убие.

Секоја кола е полна со бензин и во секој момент може да се вози, освен во хорор филм, таму секоја кола е расипана а ќе запали тогаш кога убиецот ќе го скрши прозорот.

Во хорор филм кога некој ќе слушне нешто и треба да провери, не го уклучува светлото, или пак баш тогаш не работи.
Или на пример ако види дека тропа некоја небитна работа, тогаш во следната сцена доаѓа убиецот и се тепаат.

Стивен Сегал е најјакиот тепач. Никој не може да го истепа, еднаш гледав како ги тепа со обична крпа, жими се не лажам.
Тука е и Чак Норис и Ван Дам.

Уште ова. Кога има некоја тепачка, на главниот лик му се пуштаат еден по еден, никогаш сите заедно.
 

Давор

Староседелец
10 ноември 2012
1,300
2,081
1,123
Кога има некоја тепачка, на главниот лик му се пуштаат еден по еден, никогаш сите заедно.
Тоа дека не можат да ги фатат сите во еден кадар :zelen
Он топик:
Пасвордот на твојот непријател можеш да го погодиш во рок од 10 минути. Или можда 5. Зависи колку време имаш преостанато до активирањето на бомбата или спасувањето на некој твој близок. Обично, секогаш е името на неговото грозно куче, пицеријата во која јаде или името на неговата фуфа.
Главниот лик секогаш се наоѓа во животна опасност, ама постојано некако за влакно се спасува, или во последен момент некој доаѓа и ќе го спасе.
Ако партнерот изневери, сите останати (па дури и оние кои го гледаат филмот) навиваат за тоа да му биде простано. Ама не мислел тој сериозно, сите правиме грешки. Заклучок: Личноста била осамена, виновникот треба да се бара во изневерениот поради недоволно посветено внимание.
За време на истрага за убиство, главниот осомничен е сопругот/сопругата.
Ако еден ден пред твојата врата се појави твој брат/сестра/втор братучед и сл. тогаш 100% го брка мафијата, го гонат за убиство или барем има некој проблем со законот.
Доколку се работи за drama type, на крајот доколку непријателот преживее, главниот лик е должен да му прости и покрај тоа што ја силувале жена му, го прегазиле детето и го претепале и самиот него.
Убиецот најчесто има пристап до твојот дом во секое време (клучот е секогаш под дипличката со ишарани букви велкам) покрај тоа, има пристап и до твоето болничко досие, може да направи да мислиш дека си смртно болен, може да ти хакира компјутер, да ти земе крв и да ја испрска кошулата на жртвата со твоја ДНК... со еден збор, секогаш е попаметен од тебе и го знае твојот следен чекор.
Толку ми текна во моментов. Ама ќе има уште, I guess |-(
 

Electra

Неонка
Член на администрација
Админ
16 февруари 2012
3,103
7,518
1,183
Big Sur
Ако не е типичен слешер кај што умираат први оние што имаат секс, тогаш прв умира црнецот. Во подрум. Подзинат.
Кога главната фаца ќе оди на мисија во Јапан, Шведска или Русија, баш тие што му ги треба се случајно во истото кафуле, зборуваат течно англиски и испуштаат битна информација која главниов ја слуша читајќи весник.
Духовите те прогонуваат само ако си бос и по ноќница.
Ако сакаш да не те познаат, исфарбај коса ако си жена, и стави брк ако си маж. Voila!
Лиам Нисон тепа тројца со еден куршум.
Убиецот е секогаш позади вас. Ко она...колку и да се вртиш, газот ти е позади.
Веста која те засега почнува веднаш откако ќе пуштиш телевизор или смениш канал.
Главниот лик, застрелан во срце, умира само откако ќе ги спаси сите и ќе ѝ каже на женската дека ја сака.
Психопатот, кој дотогаш глумел нормален, напаѓа во моментот кога главниот ќе поврзе 2+2 и сфати кој е психопатот.
И убедливо најголемата глупост - се наоѓаш во дневна, која патем е на долниот спрат, веднаш до вратата. Иде негативецот. Бегаш по скали нагоре. |-(
 

Altaïr

Shinigami
23 јули 2012
5,855
2,674
1,683
Han Wavel
И убедливо најголемата глупост - се наоѓаш во дневна, која патем е на долниот спрат, веднаш до вратата. Иде негативецот. Бегаш по скали нагоре. |-(
И кога ќе се качи убиецот горе, му маваш некој предмет во глава и пак бегаш по скали ама надоле сега. Или низ прозор, значи бегаш од доле нагоре и низ прозор надоле. :)
 
  • Ми се допаѓа
Реакции: malo and Electra

Хоуп*

Proton
4 април 2013
2,410
4,218
753
-Седaт друштвo нa мaсa вo бaр. Се рчкaaт нештo, стaнувaaт се тепaaт и нaеднaш сите вo бaрoт меѓу себе се мaвaaт сo флaши и стoлици. Имaле немaле врскa сo ликoвите, целa кaфaнa пуздер се прaвaт.
 

Хоуп*

Proton
4 април 2013
2,410
4,218
753
Или пример кога главниот лик некогаш порано доживеал вистинска љубов и на некој начин ја изгубил и понатаму завршил со друга личност, секогаш кога ќе се појави таа неговата вистинска љубов, оваа другава личност што била со него-умира.

Главниот лик храбро и стоечки издржува додека во него се испукани 8 куршуми, не пушта ни крик, исто ко ништо да не се случило и после кога девојка му ќе му ги преврзува раните вика писка вреска на цел глас.

Непријателите умираат од една клоца, а на овие главните ликови им требаат пет шест убоди со нож, два три куршуми во стомак и отровни напитоци и пак имаат доволно време да се збогуваат и да поразговараат малце со блиските пред да заминат во неповрат. (оној цајканот па во Reservoir Dogs па не знам колку време беше жив откако пукаше таа жената во него, а само колку крв изгуби)
 

MissChievous

Ingenious
17 февруари 2012
5,085
7,018
1,683
Huntington Beach, California
silence-all-i-want-to-say.tumblr.com
Кога лошиот лик го има фатено добриот лик во тесно со вперен пиштол во него, прво му прави муабет едно 10 минути наместо да го убие веднаш и така, добриот лик некако успева да го собори лошиот и да се спаси.
Пиштолите имаат бесконечно муниција. Освен, доколку мора да се внесе повеќе акција и драма во филмот, па да му снемаат на главниот лик куршуми тогаш кога најмногу му се потребни. И ќе ја убијата саканата тогаш или партнерот. Башка каква моќ имаат понекогаш, со еден куршум прават автомобил да експлодира.
Кога некоја куќа е опседната со нешто натприродно, ликовите упорно остануваат во неа.
Во филмови со војна, увек умира типот што се фали со фотографија од девојка му.
Девојките што се сметаат за најружни, увек испаѓаат најубави со малку шминка и тргање на диоптерските наочари.
Од најтапа скриншот превземен од рендом камера на рандом бензиска, увек може да се дознае нечии регистерски таблици или минијатурен детал што всушност не се ни гледа од лошата резолуција.