„Граѓанско образование“ - предмет во осмо одд., втората лекција со наслов „Идентитет“.
И вели вака:
„Каков е идентитетот на еден поединец кој живее во Америка, редовно оди на миса во католичка црква, член е на Републиканската партија, не работи, оженет е, има три деца (како бре ги гледа ако не работи??), а етничкото потекло му е италијанско. (точка??) Од примерот може да се заклучи дека поединецот има онолку идентитети колку што има улоги во заедницата (
) : полов - преку кој можеме да утврдиме дали поединецот е маж или жена; старосен/возрасен - преку кој утврдуваме дека поединецот не е дете, туку возрасен; национален - од кој дознаваме дека тој е Американец; етнички - има италијанско потекло; верски идентитет - кој ни открива дека поединецот е католик. Од податокот дека поединецот е член на Републиканската партија дознаваме каков е и неговиот политички идентитет. Професионалниот идентитет на поедницетот, во нашиов пример (пази сега
) не можеме да го утврдиме бидејќи тој е невработен (
) , но затоа тој има семеен идентитет, бидејќи е оженет и има деца.“
И подолу вели вака:
„Научниците тврдат дека во последно време поединците многу често доживуваат криза на идентитетот. Тоа е процес во кој поединецот ги преиспитува сопствениот идентитет и претходно усвоените вредности. Ова најчесто им се случува во периодот на адолесценција. Тогаш младите се двоумат дали и понатаму да се придржуваат кон семејната (родителска) култура, или пакда ја прифатат културата на своите врсници која од нив бара новиначини на однесување, облекување, промена на надворешниот изглед, тетовирање, пирсање, слушање трансмузика и сл. (
) .“
И на крај - КЛУЧНА ИДЕА : „...... За да го направи вистинскиот избор, секој поединец треба добро да се познава себе си (ок), сопствените чувства (ок), потреби и желби (ок), да знае што мислат другите за него (
) . “
СДП - WTF??