Не троши само 10. Троши многу повеќе.
не е идеална како што ја прикажуваат, но е единствена за толку малку пари.
Еве, јас ќе бидам тој што ќе ја искритикува.
Моторот е слаб со 1600/1700 кубици за таа потраба, мењачот со тракторски особини не дозволува комотрно возење во градска средина во никој случај (нели, мораш некако да стигнеш до „теренот“), потрошувачката е толку висока што колата не ја заслужува, Воопшто не е комотна и со мизерното полусерво добиваш впечаток дека се бориш со мечка. Гумите се претанки. Ма наидување на накривувања Ладата ги кини главините на тркалата. Е тоа тек е смрт на терен.
Уште една глупава работа е тоа што добошите и главините с со брезонски штрафови што лесно се кинат. кога ќе се оштети Штрафот (честа работа кај малтретирани коли)мораш да го замениш цел добош или главина.
Мрзнењето на плинот убива. Знае да не пали, знае да пресиса, знае да влези вода во палењето и ќе си останиш на планина.
Вистински џип е Опел Фронтера. Во секоја смисла успех. Економичност, истрајност, луксуз, квалитетна изработка, пристапни делови, удобно возење и доволно опрема, но од техничка гледна точка - совршено испланиран. Прашајте кого сакате и ќе знаете дека Опел Фронтера никаде не те остава!