Филмска музика

Хоуп*

Proton
4 април 2013
2,410
4,218
753
На некој воопшто не му е битна, некој не ја ни заприметува, некој слуша, а некој е и вистински фанатик за добрата музика која ја има во филмовите.
Некои филмови позајмиле хитови, а некои песни станале хитови после филмот.
Музиката му го дава на филмот оној шмек без кој не би бил она што е, совршена скоцкана приказна, достојна за ваши очи и уши.
Постирајте ги и коментирајте за вашите омилени музички теми или општо за музиката во филм.

Еве ви неколку добри музички теми кои можеби ги користите како рингтон, или некои од нив и се ваши омилени, а не сте знаеле дека се родиле во филм или се негова музичка тема.
Доколку ставате повеќе видеа, би ве замолила да ги ставите на начин на кој сум ги ставила јас, за прегледноста да биде подобра, а и да не кочи на темава.

Requiem for A Dream Theme song

Beverly Hills Cop
Conquest of Paradise - 1942
The godfather
Desperado
The Exorcist
From Dusk Till Dawn
The good, The Bad and The Ugly
Pulp Fiction
 

existence

Boolean
Член на администрација
Админ
3 март 2012
7,448
9,155
1,683
Кушкундалево
Цел OST од Perfume: The story of a murderer. Најдобро нешто. Не знам дали го има цел саундтрак на јутјуб, ама ако некој го сака има торенти. Совршенство.
 
  • Ми се допаѓа
Реакции: Хоуп* and Saladin

Аркантос

Romanticist
23 август 2012
2,352
3,850
1,153
Не знам колку сте упатени во драмите од античко време...ама таму хорот(колективниот лик) имал најважна улога. Малку е комичен составот на хорот, затоа што луѓето копирале звуци на жаби, поток и слични звуци на природата. Тој бил предвесник, или како што јас милувам да кажам сезнаен раскажувач. Гледачите дури и да не гледале што се случува на сцената можеле да знаат што ќе се случи затоа што „звуците на природата“ го наговестувале тоа.
Што сакав да кажам со ова?
Па уште од античко време, уште во времето на Аристотел кога го напишал делото „За поетиката“ назначено е колку е важна музиката во една драма...
Така и во филмот по секако музиката е многу важна...
Ете, кој сака нека застане да гледа „исечоци“ од некој филм, за време на снимањето кога не се ставени звуците во позадина, а подоцна нека ја гледа „склопената“ сцена и сам ќе си ја забележи разликата.
Многу пати ми се има случено да се вљубам во некоја песна затоа што ме трогнала сцената со која била испреплетена.

Ќе наведам само два примери, зошто само на нив ми текнува во моментов, секако ќе се вратам и ќе наведам и други примери кога ќе се присетам.
Laura Pausini - It's not goodbye / Sweet november
Anastacia and Ben Moody - Everything burns / Fantastic four
Сепак еден голем поздрав од мене за темава!​
Радо би да филозофирам на ваква тема отколку да си гледам која боја на боксерки ми е омилена според хороскопски знак:D
 
  • Ми се допаѓа
Реакции: melpomena and Хоуп*

Saladin

Unbaised
Член на администрација
17 февруари 2012
6,024
9,655
1,683
Normandy
Ако збориме за theme/ambient music тогаш сум на вистинското место.
Оние познати песни од познати пејач/ки / групи кои се вметнуваат ко џокер у покер не ги дискутирам.


Од композиторите на ваквиов тип на музика највеќе заслуга би му дал на Енио Мориконе. Кој ги има гледано Once upon america, The legend of 1900, Добар, грд и лош.. ќе сфати дека многу голем удел има неговата музика овие филмови да имаат така висока оценка.
The legend of 1900.

Hans Zimmer ми е премногу форсиран иако морам да кажам дека е уникатен и од небо се препознава неговата музика. Проблемот е што неколку саундтракови се толку слични еден на друг што понекогаш човек ги меша. Ако ги имате слушано траките на Pirates of Carribean, Gladiator, Batman... малте не едно те истата тема се врти во главниот дел.

Истото важи и за James Horner но во неговите траки не преовладува драматичноста и брзото темпо како кај горенаведениот. Џејмс го слушате најчесто во состојба на смиреност.

Мене во последно време ми фаќа око Harry Gregson Williams кој пробува да експериментира повеќе, некаде го има во повеќе електронска верзија, сличен на Ramin додека некаде црпи од кај Цимер и Хорнер.

На крај последен но не и најслаб Ramin Djawadi ѕверот на “елетронскиот саундтрак“. Неговите траки повеќе изобилуваат електронски инструменти, семплови... Омилен ми е пошто е непостојан. Секоја трака не и` го знаеш крајот затоа што почнува на еден начин а завршува на сосема различен.

Заборавив да го вметнам John Powell кој особено препорачувам да му се ислушаат траките на Борнов Идентитет.

Не го спомнав Парфем пошо е прича за себе и како целина мора да се ислуша од аз до ижице и тоа препорачливо после напорен ден.
 
  • Ми се допаѓа
Реакции: MoonFairy and melpomena