Муабет со едно другарче пред 10тина години:
- Брат, си ја играл некад Civilization?
на што следува еден поглед накриво и како од пушка
- Пер не зезај, секој ја знае играва, глупо е да прашаш.
За што всушност се работи...
Sid Meier's Civilization е излезена уште далечната 1991ва и е една меѓу првите turn based стратегии што излелге на пазарот за компјутерски игри. Во кратко: се работи за тоа како да изменаџираш една цивилизација со градење градови, освојување туѓа територија, економско менаџирање, (градење на инфраструктура и градби), дипломатија ... се` за да се достигне врвот - да се биде најдобар.
Класичната игра почнува од праисторијата како еден населеник (settler) со кој се основа првиот град. Како подоцна се развива цивилизацијата, тоа е избор на играчот. Се` што е клучно за да се знае е каде е добро да се основат градовите, со кои ресурси располага земјата, како и популацијата, богатството кое го акумулира и најважното - војската која ја гради. Иако првенствено најраспространет е концептот на доминација, секако има повеќе начини за да се победи во играта (cultural, diplomatic, space-race). И тука секогаш добро доаѓаат и светските чуда кои прават огромен бум (економки/производствен/културолошки, зависно кој) за цивилизацијата која ги има изградено и ги поседува.
Има уште многу многу многу за објаснување и верувам за дискусија околу играва.
Лично јас ги имам играно скоро сите делови (од I до V), зависно од оноа што го барам, ама сепак сметам дека 4ката е најдобрата, првенствено поради лесниот интерфејс. Сега гледам 5ката има поголема прегледност со еден вид на hexagrid и запазување на правилото дека еден јунит е буквално една армија на војници, што донекаде ми се допаѓа и тоа правило, но се` уште сум нов тука за да се навикнам за тоа дека не можам повеќе јунити во една коцкичка да чувам.
Дали некој тука ја има играно, или ја игра се` уште? Некои искуства, комични ситуации, моменти на слабост?
- Брат, си ја играл некад Civilization?
на што следува еден поглед накриво и како од пушка
- Пер не зезај, секој ја знае играва, глупо е да прашаш.
За што всушност се работи...
Sid Meier's Civilization е излезена уште далечната 1991ва и е една меѓу првите turn based стратегии што излелге на пазарот за компјутерски игри. Во кратко: се работи за тоа како да изменаџираш една цивилизација со градење градови, освојување туѓа територија, економско менаџирање, (градење на инфраструктура и градби), дипломатија ... се` за да се достигне врвот - да се биде најдобар.
Класичната игра почнува од праисторијата како еден населеник (settler) со кој се основа првиот град. Како подоцна се развива цивилизацијата, тоа е избор на играчот. Се` што е клучно за да се знае е каде е добро да се основат градовите, со кои ресурси располага земјата, како и популацијата, богатството кое го акумулира и најважното - војската која ја гради. Иако првенствено најраспространет е концептот на доминација, секако има повеќе начини за да се победи во играта (cultural, diplomatic, space-race). И тука секогаш добро доаѓаат и светските чуда кои прават огромен бум (економки/производствен/културолошки, зависно кој) за цивилизацијата која ги има изградено и ги поседува.
Има уште многу многу многу за објаснување и верувам за дискусија околу играва.
Лично јас ги имам играно скоро сите делови (од I до V), зависно од оноа што го барам, ама сепак сметам дека 4ката е најдобрата, првенствено поради лесниот интерфејс. Сега гледам 5ката има поголема прегледност со еден вид на hexagrid и запазување на правилото дека еден јунит е буквално една армија на војници, што донекаде ми се допаѓа и тоа правило, но се` уште сум нов тука за да се навикнам за тоа дека не можам повеќе јунити во една коцкичка да чувам.
Дали некој тука ја има играно, или ја игра се` уште? Некои искуства, комични ситуации, моменти на слабост?