Секој автомобил станува половен штом го напушти продажниот салон, но колку ќе загуби од вредноста како половно возило зависи најмногу од опремата и од изгледот. Па...како да ја задршиме цената....
-број на врати: секоја класа повисока од најмалите градски брмчлки (Hyundai i10, fiat 600...) убаво е да има 4/5 врати. Плацовите за откуп на половни возила не сакаат многу да откупуваат непрактични модели со 2 врати. Честопати за повеќе врати треба да се оддвојат и повеќе пари (околу 500 евра) , но секогаш се исплаќа
-Тркала: Ретко челичните бандаши со пластични раткапни и високи гуми изгледаат убаво, а евтините широки фелни од анонимни производители влеваат несигурност кај купувачите. Па ако сте заинтересирани колата да изгледа убаво најдобар избор се алуминиумски тркала од листата на дополнителна опрема на производителот
-Магленки: Веќе се воведени во многу европски земји како задолжителни во опремата на новите возила. Тие се еден од најважните елементи во безбедноста на патот, а често и даваат и шарм на колата
-Мотор: Стигнуваме до клучното прашање кај колата. Каков мотор сега треба да изберам за неа?
Најчесто пресудна улога има цената, но сепак кога можете да избирате каков, најдобро е да од понудата да ги исфрлите најслабиот и најјакиот, за понатаму да имате поширок круг на купувачи. Убаво е да се избере нај современиот мотор - Пример, за VW GOLF VI најдобар избор за бензински мотор би бил 1,4TSI , а за дизел 1.9ТДИ со common rail вбризгување
....
-Седишта: Зимите на балканов се поприлично студени, па возилата од компактната класа ( Астра, Октавија, Голф, Цитроен ц4...) и тие од повисоките класи би требало да имаат греење барем на предните седишта
-Клима: Во многу возила климата е дел од сериската опрема , меѓутоа, автоматската двозонска клима е се позастапена и кај малите возила - и се повеќе се цени. набавната цена се движи од 300 евра, па нагоре
Кај малите автомобили ( пунто, корса, Ц1, фабија....) најценета опрема е abs, барем 2 воздушни перници, магленки, серво волан, возачко седиште кое се дотерува по висина, фабричко CD/MP3 радио, делива задна клупа, запалка за цигари , а убаво е да имаат и ESP, странични воздушни перничиња и електрични предни прозорци.
Компактните ( kia ceed, toyota auris, peugeot 308, bravo, audi A3) - се што имаат малите + В.П. за глава, затемнети стакла, прилагодлив управувач, централна брава со далечинско, клима уред, греени седишта, електика на сите прозорци и електрични ретровозори
Средна класа ( Vectra, Insignia, Audi A4, mercedes C, bmw 3,Mondeo, Laguna,Passat, Skoda Superb....) опремата на компакт + греени ретровизори, контрола на тракција, подвижни фарови - адаптивни за свиоци, борд компјутер, мулти финкционален управувач, навигација, CD- шаржер, автоматска клима, а убаво е и да се надогради и темпомат, асистенција при паркирање,шибердах и ксенонски светла.
Висока класа ( Mercedes E-class, BMW 5 series, VW Phaeton, audi A6..) + адаптивно потпирање, радар за растојание, биксенонски светла, камера за вожња на назад, аларм, стартување без клуч, електрични греени седишта, сараунд и интернет приклучок и како додатна опрема нај барана е : кожен ентериер, телефон и автоматски менувач
дел од советите кои може ќе ви се најдат при изборот на автомобил
Што ви е најважно кога бирате Автомобил ??
каква опрема да има ??, дали тоа би бил половен автомобил или нов ??
-број на врати: секоја класа повисока од најмалите градски брмчлки (Hyundai i10, fiat 600...) убаво е да има 4/5 врати. Плацовите за откуп на половни возила не сакаат многу да откупуваат непрактични модели со 2 врати. Честопати за повеќе врати треба да се оддвојат и повеќе пари (околу 500 евра) , но секогаш се исплаќа
-Тркала: Ретко челичните бандаши со пластични раткапни и високи гуми изгледаат убаво, а евтините широки фелни од анонимни производители влеваат несигурност кај купувачите. Па ако сте заинтересирани колата да изгледа убаво најдобар избор се алуминиумски тркала од листата на дополнителна опрема на производителот
-Магленки: Веќе се воведени во многу европски земји како задолжителни во опремата на новите возила. Тие се еден од најважните елементи во безбедноста на патот, а често и даваат и шарм на колата
-Мотор: Стигнуваме до клучното прашање кај колата. Каков мотор сега треба да изберам за неа?
-Седишта: Зимите на балканов се поприлично студени, па возилата од компактната класа ( Астра, Октавија, Голф, Цитроен ц4...) и тие од повисоките класи би требало да имаат греење барем на предните седишта
-Клима: Во многу возила климата е дел од сериската опрема , меѓутоа, автоматската двозонска клима е се позастапена и кај малите возила - и се повеќе се цени. набавната цена се движи од 300 евра, па нагоре
Кај малите автомобили ( пунто, корса, Ц1, фабија....) најценета опрема е abs, барем 2 воздушни перници, магленки, серво волан, возачко седиште кое се дотерува по висина, фабричко CD/MP3 радио, делива задна клупа, запалка за цигари , а убаво е да имаат и ESP, странични воздушни перничиња и електрични предни прозорци.
Компактните ( kia ceed, toyota auris, peugeot 308, bravo, audi A3) - се што имаат малите + В.П. за глава, затемнети стакла, прилагодлив управувач, централна брава со далечинско, клима уред, греени седишта, електика на сите прозорци и електрични ретровозори
Средна класа ( Vectra, Insignia, Audi A4, mercedes C, bmw 3,Mondeo, Laguna,Passat, Skoda Superb....) опремата на компакт + греени ретровизори, контрола на тракција, подвижни фарови - адаптивни за свиоци, борд компјутер, мулти финкционален управувач, навигација, CD- шаржер, автоматска клима, а убаво е и да се надогради и темпомат, асистенција при паркирање,шибердах и ксенонски светла.
Висока класа ( Mercedes E-class, BMW 5 series, VW Phaeton, audi A6..) + адаптивно потпирање, радар за растојание, биксенонски светла, камера за вожња на назад, аларм, стартување без клуч, електрични греени седишта, сараунд и интернет приклучок и како додатна опрема нај барана е : кожен ентериер, телефон и автоматски менувач
дел од советите кои може ќе ви се најдат при изборот на автомобил
Што ви е најважно кога бирате Автомобил ??
каква опрема да има ??, дали тоа би бил половен автомобил или нов ??