Градинка.Градинка или не?
Во голема дилема сум дали да го пуштам малото во градинка или е подобро дома со баба?
Од тие причини и јас сакам да оди, да се социјализира, да научи да почитува авторитет, да научи да дели, да се осамосталува...ама од друга страна тука е елементот на многу често разболување за кој не знам баш дали сум спремна...Градинка.
Многу полесно ќе го совлада школото подоцна.
Факторот болест секако ќе мораш да го соочиш, дали во предшколска возраст или подоцна. Статистички подобро е порано за да не му оставиш на детето трауми од болници, пошто ако подоцна почне да фаќа болештини, со неговата свесност ќе развие и одбивност кон болниците.Од тие причини и јас сакам да оди, да се социјализира, да научи да почитува авторитет, да научи да дели, да се осамосталува...ама од друга страна тука е елементот на многу често разболување за кој не знам баш дали сум спремна...
Не е лесно да се одлучи...
Да прашам, има ли некоја опција на фејсбук да направиш да не ти стигат пораки на е-мајл? Ми се затна е-мајлот чоече, не сум видел една важна порака у пм : Се мислам дека некој прашуваше околу ова во некоја тема, али не можам да најдам. Фала однапред.
јас ко студирав на технички (Битола) професорката по математика не ја интересираше постапката, туку решението. Ако таа и асистентката ги прегледуваат 30 испити од Прилеп, 30 од Велес и стотина од Битола само за прва година. Да не зборуваме за другите семестри. Ќе речиш, платена е. Платени се да, ама ги боли половиот орган.Замисли си човече кои реформи ги воведуват во образовен систем и никој да зуцне нешто против тоа! Дури се фура еј нашите деца ќе учат по Кембриџ моделат?! Искрено се сомневам дака во америка на деца од 3 оделение им дават да учат волумен,плоштина и незнам уште кои глупости беа по математика! Значи уште повеќе да се зголеми одбивноста кон овој предмет се прави и нормално децата да станат тотално неписмени нели? Плус по новата програма нашите 2-3 оделенци ќе учат струјно коло по Физика и ќе учат раствори по хемија. Најинтересниот дел е оценувањето каде што не е битно како си дошол до резултат битно е да ти е точен! Епа господа наздравје Кембриџ и идни неписмени генерации!