Има еден синдром кај речиси(*мала измена во воведот за да не ми замеруваат) сите ученици/студенти(од прво одделение до докторат). Тој синдром се вика „Желба За Некој Да Им Помага“.
Накратко... прваче, не знае да ја реши задачата, оди кај родителот да му помогне. Овој наместо да му покаже како да ја реши набрзина му ја решава и крај.
Прво составче за дома. Детето оди кај мајката, оваа му го пишува и детето си е слободно цел ден да си игра.
Писмена по историја. Другарчето што седи до детето научило се’, тоа фино лепо ќе си препише и ете ти петка.
- прашањето ми е. Колку мислите дека ова е всушност помагање?
Дали сметате дека ваквите случки влијаат врз децата?
Јас лично иако колку што можам помагам на децата сметам дека ваквиот начин на фукнционирање нема во себе ни „П“ од помагање. Затоа што на таков начин создаваме „лембет“ ученик што не е способен најлесната вежба да ја сработи сам.
Накратко... прваче, не знае да ја реши задачата, оди кај родителот да му помогне. Овој наместо да му покаже како да ја реши набрзина му ја решава и крај.
Прво составче за дома. Детето оди кај мајката, оваа му го пишува и детето си е слободно цел ден да си игра.
Писмена по историја. Другарчето што седи до детето научило се’, тоа фино лепо ќе си препише и ете ти петка.
- прашањето ми е. Колку мислите дека ова е всушност помагање?
Дали сметате дека ваквите случки влијаат врз децата?
Јас лично иако колку што можам помагам на децата сметам дека ваквиот начин на фукнционирање нема во себе ни „П“ од помагање. Затоа што на таков начин создаваме „лембет“ ученик што не е способен најлесната вежба да ја сработи сам.