Убиството не е зло само по себе, ние му придодаваме значење. Аргументот со мандарините не ти е валиден, јас не спорам дека таков чин се случил, јас спорам со значењето кое му го даваме на тој чин. Доволен показател е што на различни врсти на убиство им даваме различно значење. Убиство од лична корист наидува на општа осуда додека убиство во самоодбрана е оправдано.Затоа нихилизмот е контрадикторен, бидејќи навистина постои апсолутна вистина, а тоа е дека убил и дека не може да ја побие теоријата за моите сегашни три мандарини на маса
Која е разликата, ако се послужиме со твојата аналогија за мандарините? И во двата случаи постои убиство, како што постојат мандарините пред тебе, но значењето е различно. Зошто? Поради нашата субјективна моралност. Пак ќе повторам, нешто како објективна моралност никогаш не ни постоело зошто станува збор пред се за умствен конструкт и тоа што одредени форми на убиство се сметаат за зло е резултат на консензус, не на апсолутна вистина.
Дискусијата за либерализмот ќе ја прескокнам, зошто е надвор од темата.