VOLVO НАЈДОБРО АСИСТИРА ПРИ СОПИРАЊЕ
Експертите од најголемиот автомобилски клуб во Европа, германскиот ADAC, одлучиле да ги тестираат најновите системи за помош при сопирање кај автомобилите и дошле до заклучок дека системот на Volvo е најуспешен во извршување на зададената задача.
Најновата генерација на овие асистенти при сопирање му помага на возачот да го сопре автомобилот наполно при брзо приближување кон пречка, или пак, драстично ја намалува брзината пред да дојде до судар намалувајќи ги ризиците од повреди. Сето ова убаво звучи на хартија и во рекламните материјали, но експерите од ADAC одлучиле да ги испитаат системите во реални услови на следните автомобили: Audi A7 Sportback, BMW Серија 5, Infinity M, Mercedes CLS, Volkswagen Passat и Volvo V60.
Кај сите системот функционира на ист принцип. Го набљудува патот и во случај на опасно брзо приближување кон автомобил пред себе ги активира сопирачките што е крајно решение кога заклучува дека возачот не реагира. Пред да ги активира сопирачките системот го предупредува возачот со визуелни или звучни сигнали.
„Во вакви ситуации најдобро се покажува системот на Volvo,” заклучуваат од ADAC. Во Volvo системот најјасно предупредува за евентуалната опасност и најефикасно ја намалува брзината и го сопира автомобилот. Голема предност е што реагира и на статични предмети како сопрен автомобил, карпа на пат, или било каков голем предмет. Системите на Audi и на Mercedes исто така сопираат добро, а системот на Mercedes како и кај Volvo реагира на статична препрека, нешто што системот на Audi незнае да го направи.
Во Audi системот најубедливо го предупредува возачот, системот на Volkswagen не сопира најефикасно при брзини поголеми од 30 km/h, но сепак успева наполно да го сопре автомобилот. Најлошо е сопирањето кај BMW и кај Inifinity бидејќи автомобилите не успеале наполно да сопрат. Интересно е што Infinity има „активен педал за гас” кој во случај на опасност го спречува возачот да забрзува.