За добар успех и сигурна иднина на секоја компанија, претпријатие, претприемач нај битно е да стои добар маркетинг план кој ќе се користи во секојневното работење. За привлекување на клиенти и зголемување на продажбата треба секојдневно да сме во тек со новите промени, конкуренцијата, желбите и барањата на потрошувачите. Нај основните компоненти на маркетинг стратегијата се:
Дефинирање на производот, што е она што го издвојува од другите
Клиентите - за кои е наменет производот, група ( дали е за млади, стари за деца)
Конкуренцијата - треба да се види кои се конкурентите, и како истите да се надминат
Целта - што сакаме да ја оставриме
Цената - да се одреди цената на пазарот
Да се одвојат средства за маркетинг
Канали на дистрибуција
Превземање на одговорност
Ова е премногу широка тема, па затоа сакам овде да пишуваме за Маркетингот како клуч за успехот на секое претрпијатие, за нај успешните компании (во Македонија и светот), за најдобрите реклами и колку тие влијаат на продажбата, за најдобрите менаџери, компании кои пропаднале и слично.
Дефинирање на производот, што е она што го издвојува од другите
Клиентите - за кои е наменет производот, група ( дали е за млади, стари за деца)
Конкуренцијата - треба да се види кои се конкурентите, и како истите да се надминат
Целта - што сакаме да ја оставриме
Цената - да се одреди цената на пазарот
Да се одвојат средства за маркетинг
Канали на дистрибуција
Превземање на одговорност
Ова е премногу широка тема, па затоа сакам овде да пишуваме за Маркетингот како клуч за успехот на секое претрпијатие, за нај успешните компании (во Македонија и светот), за најдобрите реклами и колку тие влијаат на продажбата, за најдобрите менаџери, компании кои пропаднале и слично.