Пред се' неприфатливо е некомпетентност во оваа работа.Сепак се работи за едукација на населението значи еден од водечките сегмети во секое општество и нормално поради тоа цела Западна Европа на неколку време прави реформи во оваа област со цел што поголемо подобрување и поунапредување на целиот овој процес.Е додека таму е така кај нас е МАЛКУ поинаква ситуацијата.Па така имаме некомпетентки наставници во основно(не дека немаат завршено факултет ама го немаат оној соодветниот а предаваат сосема друг предмет) Во средно уште позабележливо е ова истово.Посебно кога се работи за оние општесвтени науки нека има нешто од општествени факултети завршено па нека предава што било...
Уште полошо во високообразовните институции.Значи кога гледаме кој се стигнува да изиграва професор на факултет биквално да ти се преврти желудникот.
Завршил што завршил некако како што завршил, напила магистерска па го примиле асистент и сега главен изграва дома едно друго.Купува(препишува) докторски труд и чека да се пензионираат останати или да се отвори место па го земаат и одма имплеметира некои си нови методи и начини на (не)предавање. Значи како што кажав, водечки сектор во општеството и мислам дека треба да се направат некои подлабоки реформи кои може на почетокот ќе предизвикаат појава на потешкотии и недостатоци но со тек на време се тоа ќе дојде во колосек и тогаш можеме и треба да очекуваме некаков резултат се дотогаш останува истат глетка.