1. Еј...супер што го посетуваш Црнобело форумот. Слободно регистрирај се и приклучи ни се во дискусиите!

Алергија на антибиотици

Дискусија во форумот 'Општи здравствени проблеми - прашања и одговори' започната од lady_blue, 7 декември 2012.

  1. lady_blue

    lady_blue Староседелец

    Зачленет на:
    14 февруари 2012
    Мислења:
    2,400
    Допаѓања:
    4,420
    Немам вовед никаков. Само прашање
    Дали некој од вас или пак некој ваш близок е алергичен на антибиотик?
    И шо поточно значи тоа?
    Син ми пиеше амоксиклав, не му е прв пат, но прват му се јави реакција - исип по лицето.
    Го однесовме на болница, му ставија инекција и исипот го снема.
    Сега спие, а јас дремам на штрек и чекам да се раздени.
    Па си реков да прашам....
     
  2. Solstice

    Solstice Nujabes

    Зачленет на:
    28 август 2012
    Мислења:
    1,413
    Допаѓања:
    1,536
    Добро е ако е осип и избива на површина,општо за сите алергии е така,лошо е ако алергиската реакција е внатрешна. Има мн луѓе што се жалеа од тој бугарскиот Амоксиклав,ако го користиш тој,фрли го најубаво. Мислам дека би требало да му одредат режим на исхрана еден период,ќе исфрлат неколку продукти,и ќе биде добро. Не е ништо страшно :)
     
    На Prashina му/ѝ се допаѓа ова.
  3. lady_blue

    lady_blue Староседелец

    Зачленет на:
    14 февруари 2012
    Мислења:
    2,400
    Допаѓања:
    4,420
    не, не е бугарски, словенски е, од Лек
    инаку да, ни рекоа строга диета 2 дена
     
  4. Solstice

    Solstice Nujabes

    Зачленет на:
    28 август 2012
    Мислења:
    1,413
    Допаѓања:
    1,536
    Епа тогаш нека ја пројде диетата,и избегнувај премногу антибиотици,нека си стекне само имунитет,пробај со бабинските лекови,ем се попрактични,ем се подобри за организмот :)
     
    На lady_blue му/ѝ се допаѓа ова.
  5. Electra

    Electra Неонка
    Член на администрација Админ

    Зачленет на:
    16 февруари 2012
    Мислења:
    2,047
    Допаѓања:
    6,657
    Јас сум, или барем ко мала бев, алергична на линкоцин и пеницилин што се демонстрираше со високи температури и големи модро-виолетови пликови по грбот. Дури едвај и се сеќавам. Бидејќи првин не знаеле што е, ме однеле на тестирање, најубаво однеси си го синчето да го тестираат на што поточно е алергично, зошто јас на крај, освен на двата гореспоменати, испаднав алергична и на сувомеснати производи. Не е болно, но малку е гадно тестирањето, зошто (зборам за пред 15 години минимум) те сецкаат по рацете ставајќи разни антибиотици врз секоја раничка, за да тестираат која ќе даде реакција, но сега мислам дека е со инјектирање и дава многу поточни резултати од тогаш. Штом препорачале и диета, можно е да е и некоја храна.
    Ќе мине, еве јас сега комотно можам сувомеснато да јадам, што значи или минала алергијата или никогаш не сум ја имала.
     
  6. $3Я3|\||)&p&†Y

    $3Я3|\||)&p&†Y Староседелец

    Зачленет на:
    12 мај 2012
    Мислења:
    3,683
    Допаѓања:
    3,863
    FYI лани правев и јас алерготест .. и беше исто вака (Со 12 глупости таму) со игличка ^_^
    Не се осеќа ни малце де ти па :D
     
  7. Lena

    Lena Poétesse

    Зачленет на:
    12 октомври 2012
    Мислења:
    4,151
    Допаѓања:
    7,677
    јас сум алергична на антибиотици.
    Гледам различни бои кога ги пијам,и чувствувам како да ми лази нешто по телото..
    не земам повеке, само во болница добивам инфузија,ако веке треба под надглед.
     
  8. Kisserboy

    Kisserboy Староседелец

    Зачленет на:
    6 март 2012
    Мислења:
    2,446
    Допаѓања:
    3,794
    пеницилин
     
    На Gemini му/ѝ се допаѓа ова.
  9. Марија

    Марија Poétesse

    Зачленет на:
    14 април 2012
    Мислења:
    1,146
    Допаѓања:
    2,490
    Алергиски реакции на антибиотици се јавуваат од различни причини.
    Можеби во скоро време синчето ти пиело антибиотик па сега повторно пие и како одговор на имуниот систем кој сеуште не закрепнал се јавува алергиска реакција.
    Тоа не значи дека ќе продолжи да се случува и понатака.
    Од друга страна, детето не мора да било алергично на антибиотици порано може во одреден степен од својот развој да стекне алергичност и тоа да продолжи и понатака.
    Во секој случај не е ништо страшно. Не се грижи, едноставно, како што веќе ти споменаа и другите членови, ќе го однесеш на клиника ќе му направат алерготестови и ќе видат дали и на кои антибиотици е алергичен и зошто.
    Понатака ќе прима терапија од соодветна група антибиотици на кои не е алергичен и тоа е тоа.
     
  10. Angiie

    Angiie Истакнат Член

    Зачленет на:
    16 февруари 2012
    Мислења:
    506
    Допаѓања:
    641
    Јас сум алергична, не само на Амоксиклав туку и на Пеницилин, Линкоцин и други антибиотици. Уште како мала, јас не се ни сеќавам на тоа, ми се јавила алергија на Амоксиклав така што ќе сум се угушела и кога ми го направиле тој алерго-тест утврдиле дека сум алергична на многу од антибиотиците. Единствено што смеам да примам е Гарамицин од страна на инекции и тој сирупот Лидаприм кој често ми го заменуваат со апчиња Тримоксазол. Ако не дај Боже се случи да сум страшно болна ме лечат со системи, друго чаре нема. Среќа досега само два пати сум завршила со систем.
     

Сподели: