Многу тренди е во последно отворањето на Call Center-ите. Значи, работата се одвива на тој начин што, Ви е даден телефон и имате цел да ја наговорите личноста од другата страна да пристапи кон одредена цел (бизнис можност, продавање) или како информатор за правни работи. Без разлика на претходното, Ви се кажува дека ако работите добро и успевате ќе добивате и бонуси како додаток на плата (една лага, зависно од перспективата на тој што чита) и истовремено ги имате сабота и недела како слободни денови во неделата. Ама, ако е така добро, зошто тогаш тие Call Center-и траат толку кратко, брзо се затвораат, примаат и испуштаат работници - и тоа добри работници (луѓе кои таму биле 1-2 години)? Зошто истовремено, огласите за вработување им се постојано отворени, гарантираат добра работа и заработувачка, а кога ќе те земат на обука (има случаи) одиш 2-3 недели, а по можност и месеци? Сакам да дискутираме на оваа нова тренди можност за заработка и правење на кариера (ако можи така да се наречи)..
Дали можи некој да сподели искуство и истовремено добро да објасни?
Дали можи некој да сподели искуство и истовремено добро да објасни?