1. Еј...супер што го посетуваш Црнобело форумот. Слободно регистрирај се и приклучи ни се во дискусиите!

Прашања, објаснувања, совети, сервиси...

Дискусија во форумот 'Авто-мото' започната од Maks, 20 февруари 2012.

  1. Maks

    Maks Староседелец

    Зачленет на:
    15 февруари 2012
    Мислења:
    1,363
    Допаѓања:
    1,863
    Прашувате,објаснувате или барате совети за било што во врска со автомобилите :)
     
  2. Maks

    Maks Староседелец

    Зачленет на:
    15 февруари 2012
    Мислења:
    1,363
    Допаѓања:
    1,863
    Моторно возило е возило на моторен погон кое се движи по суво, освен оние возила кои се движат по шини,велосипед со мотор,трактор и др. земјоделски помагала.

    Поделба на возилата:
    Според намената:
    - За превоз на патници
    - За превоз на товар
    - За влечење
    - За специјални намени (Полиција,Брза помош,Пожарна)

    Според видот на горивото:
    - Мотор со течно гориво
    - Гасовито гориво
    - Цврсто гориво

    Според видот на погонскиот мотор:
    - Мотор со внатрешно согорување
    - Според бројот на тактовите (двотактни и четиритактни)
    - Принцип на работа
    - Видот на ладење (Водено,воздушно)

    Според видот на патот по кој се движат:
    - Специјално изградени патишта
    - Теренски возила

    Според начинот на газење на патот:
    - Со тркала
    - Со гасеници
    - Тркала и гасеници

    Според конструкцијата:- Бројот на осовините (Две или повеке осовини)
    - Местоположбата на погонскиот мотор.

    Основни склопови и уреди на возилата:
    1. Долна колска постројка:
    - Рамка (Шасија)
    - Моторот
    - Преносен механизам (Трансмисија)
    - Систем за сопирање
    - Систем за управување
    - Систем за еластично потпирање (Амортизација)
    - Специјални уреди

    2. Горна колска постројка:
    - Каросерија
    - Уред за климатизација
    - Уред за сигнализација и осветлување
    - Мерно контролни инструменти и опрема
     
  3. Maks

    Maks Староседелец

    Зачленет на:
    15 февруари 2012
    Мислења:
    1,363
    Допаѓања:
    1,863
    Дали некој има некое искуство со новите "Xenon, Bi-xenon" светилки за автомобилите дали се поиздржливи од Халогените?

    Mал опис и перформанси на 2-та типа на светилки.

    Халогени светилки
    Поголемата светлина се добива со зголемување на температурата на волфрамовото влакно,а поголемата издржливост на светилката со подобрување на ладењето (да не испарува волфрамовото влакно).
    Затоа халогената светилка има кварцно стакло кое издржува температура од 3100'С и халоген гас (јод или бром) помешан со инертен гас криптон со што се спречува испарување на волфрамовото влакно.
    Се монтира во хоризонтална положба со одстапување од 4 степени, ако е поставена под поголем агол таложењето на испареното влакно нема да биде на место каде што влакното е најтенко со тоа се намалува и нејзиниот век на траење.Даваат жолтеникава светлина.


    Xenon i Bi-xenon светилки
    За разлика од халогените светилки кои имаат жолтеникава светлина, Xenon светилките имаат бела.
    Потрошувачката на овие светилки е 35w во однос на халогените 55-100w.Работата кај овие е различна од халогените. Кај овие светлината настанува како резултат на празнење, односно електричен лак во мала кварцна цевка која е исполнета со ксенонски гас што дава бела светлина.

    Халогени
    auto-part-h4-super-white-halogen-bulbs.jpg

    Xenon
    China_HID_xenon_single_bulb_H1_H3_H4_H7_H11_9004_9005_9006_9007201182910331110.jpg

    Bi-xenon
    35W-H4-bi-xenon-bulbs-Hi-low-beam-xenon-lamps-18months-warranty-.jpg

    Халогени v.s Xenon
     
    На ipopovski му/ѝ се допаѓа ова.
  4. Marick14

    Marick14 Истакнат Член

    Зачленет на:
    17 февруари 2012
    Мислења:
    3,279
    Допаѓања:
    2,353
    Јас на БеЕмВе-то имам БиКсенон. И задоволен сум, а и подобри се од халогенките според мене. Бар мене повеќе ми се допаѓаат.
     
    На Ludi Maks му/ѝ се допаѓа ова.
  5. Maks

    Maks Староседелец

    Зачленет на:
    15 февруари 2012
    Мислења:
    1,363
    Допаѓања:
    1,863
    Сакам и јас БиКсенон да ставам па за тоа сакам да слушнам некој мислења. За подобри се подобри и тоа каде каде, тоа што ме интересира е дали се издржливи колкав и е векот на траење одприлика, затоа што се поскапи од халогените:)
     
    На Marick14 му/ѝ се допаѓа ова.
  6. Marick14

    Marick14 Истакнат Член

    Зачленет на:
    17 февруари 2012
    Мислења:
    3,279
    Допаѓања:
    2,353
    Па јас сега скоро ја земав колата па ќе видиме колку се издржливи. Јас би ти препорачал Би Ксенон да си ставиш. Стварно се подобри. ;)
     
    На Ludi Maks му/ѝ се допаѓа ова.
  7. Maks

    Maks Староседелец

    Зачленет на:
    15 февруари 2012
    Мислења:
    1,363
    Допаѓања:
    1,863
    Тоа ми е планот,ама планирам од Германија да си донесам тука не знам дали се квалитетни ги донесуваат од Бугарија. Фарoвите ми се со по 1 светилка H4 со тие кратко-долго се ксенон. Колку што ми имаат кажувано една БиКсенон сијалица била 1500Ден. колку е точно тоа не знам.:)
     
  8. Boyka

    Boyka Истакнат Член

    Зачленет на:
    14 февруари 2012
    Мислења:
    255
    Допаѓања:
    737
    јас имам искуство со ксенон многу се подобри арно ама мајсторот да не ги поврзе релињата како што треба и ми цркна и алтернаторот и акумулаторот :banghead
     
  9. Maks

    Maks Староседелец

    Зачленет на:
    15 февруари 2012
    Мислења:
    1,363
    Допаѓања:
    1,863
    Тие се местат лесно за 15-20 мин. Еден другар сам си ги намести без мајстор.
    Барем си ја призна ли грешката мајсторот?
     
  10. ipopovski

    ipopovski Админ
    Член на администрација

    Зачленет на:
    30 септември 2011
    Мислења:
    1,738
    Допаѓања:
    2,349
    Не се разбирам баш во овие работи, па да прашам.
    За Xenon, Bi-Xenon, се менува само сијаличката? Не треба фаровите да се посебни за да подржат вакви сијалички?

    Колку што знам кога купуеш ауто, за Xenon фарови бааги се доплаќа.
     

Сподели: