Кока-Кола и Пепси отсекогаш биле лути ривали на пазарот на газирани пијалоци. Во 1970-тите, започнала т.н. „Војна на газираните пијалоци“, во која Пепси се’ повеќе се издигнувала на сметка на Кока-Кола. Особено биле изненадувачки слепите тестови на вкус, каде што со заврзани очи луѓето пробувале од двата пијалока, и повеќе го избрале Пепси како пијалок со подобар вкус. По овој потег, продажбата на Пепси почнала рапидно да расте, додека позицијата на Кока-Кола била се’ повеќе ранлива.
Потоа, следувал нов потег на Кока-Кола, која забрзано работела да го врати уделот на пазарот. Така, компанијата го направила производот „Нова Кока-Кола“, која по вкус многу наликувала на „Пепси“ и која на тестирањата добивала премногу позитивни критики. Набрзо по пуштањето, производот бил повлечен од употреба поради катастрофалната продажба. Овој маркетинг потег се смета за најкатастрофален во историјата на Кока-Кола, како и воопшто во изминатиот век.
Кока-Кола немала друго решение, освен да го врати оригиналниот рецепт, кој е задржан и ден-денес. Продажбата повторно почнала да расте, додека уделот на Пепси паѓал. Во 2008-та, во САД, Кока-Кола има удел од 42,7%, додека Пепси од 30,8%. Во Македонија, Кока-Кола вообичаено се наоѓа најпродаваните продукти во земјава.
Интересно е, што и покрај големата доминација на Кока-Кола низ светот, Пепси исто така „држи“ неколку земји, и меѓу нив е и големата Индија, а исто така и во Пакистан, Доминиканска Република, Гватемала, неколку канадски провинции, како и американски држави.
Кој пијалок од овие два е подобар според вас?
На светско ниво мислам дека е подобар Пепсито. И многу подобар маркетинг имаат.
Потоа, следувал нов потег на Кока-Кола, која забрзано работела да го врати уделот на пазарот. Така, компанијата го направила производот „Нова Кока-Кола“, која по вкус многу наликувала на „Пепси“ и која на тестирањата добивала премногу позитивни критики. Набрзо по пуштањето, производот бил повлечен од употреба поради катастрофалната продажба. Овој маркетинг потег се смета за најкатастрофален во историјата на Кока-Кола, како и воопшто во изминатиот век.
Кока-Кола немала друго решение, освен да го врати оригиналниот рецепт, кој е задржан и ден-денес. Продажбата повторно почнала да расте, додека уделот на Пепси паѓал. Во 2008-та, во САД, Кока-Кола има удел од 42,7%, додека Пепси од 30,8%. Во Македонија, Кока-Кола вообичаено се наоѓа најпродаваните продукти во земјава.
Интересно е, што и покрај големата доминација на Кока-Кола низ светот, Пепси исто така „држи“ неколку земји, и меѓу нив е и големата Индија, а исто така и во Пакистан, Доминиканска Република, Гватемала, неколку канадски провинции, како и американски држави.
Кој пијалок од овие два е подобар според вас?
На светско ниво мислам дека е подобар Пепсито. И многу подобар маркетинг имаат.